A gőzváros
A gőzváros

A Sony Bravia labdás spotja óta tudjuk, hogy egy grandiózus reklámfilmhez nem kell más, mint egy nagyváros, ahol valami rendkívüli történik. Közeli és távoli képek az utcákról, lassított felvételek a történésekről, esztétikus kameraállások, és máris kész van a szuperfilm. Persze most csak túlzok, hiszen tudom, hogy ennél jóval több kell a dologhoz, de azt mégis kijelenthetjük, hogy ez a recept működhet.
Nem meglepő, hogy valaki úgy gondolta kipróbálja ...
Embert szült egy tehén
Embert szült egy tehén

Az utóbbi pár évben a vírusfilmek új irányokat jelöltek ki a reklámiparban. Egyre több ügynökség – és persze ügyfél – ismeri fel ezeknek a technikáknak az előnyeit, mivel rendkívül alacsony költségekkel és ráfordítással lehet emberek nagy tömegéhez szólni. Ehhez azonban egy rendkívül jó ötlet kell, hiszen csak így lehet a netezőket rávenni, hogy megosszák, illetve továbbküldjék a filmeket. A sztorinak érdekesnek, szokatlannak, egyszerűnek, és ...
Pornózz élőben!
Pornózz élőben!

Hogyan lehet egy felnőtt műsorokat közvetítő tv csatornát népszerűsíteni, anélkül, hogy bármilyen kompromitáló jelenetet mutatnánk az embereknek? Jó kis találós kérdés, ugye? Nos, a puerto rico-i Leo Burnett megtalálta a választ.
Nincs másra szükség, mint egy tükrökkel felszerelt motelszobára és egy rájuk ragasztott tv képernyő-keretes matricára. Így a kedves vendégek saját magukat nézhetik akció közben, és tutira élvezni fognak a műsoridőben. „Mi ...
A meztelen diótörő lány
A meztelen diótörő lány

Idehaza teljességgel elképzelhetetlen, hogy egy konditerem reklámfilmet – vagy akár bármilyen más ATL reklámot – készítsen, de külföldön számos olyan fitness-templom található, melyek megtehetik, hogy népszerűsítsék magukat a nagyközönség előtt. Ilyen a müncheni Leo’s Sport is, amely nemrégiben egy elég provokatív reklámspottal rukkolt elő.
A gyönyörű főszereplő tisztán és egyszerűen mutatja be egy „produkcióval” az edzettség előnyeit, melyre ...
Reklám a reklámnak
Reklám a reklámnak

Január 5-én a Dreamworks és a Pepsi Sobe Water márkája bejelentette, hogy az Intellel és az NBC-vel karöltve egy fantasztikus és újszerű eseménnyel készül a XLIII. Super Bowl kupára. Amerika egyik legnézettebb sporteseményének reklámszünetében ugyanis először láthatnak majd a nézők egy háromdimenziós előzetest a Dreamworks közelgő animációs filmjéből, melynek „ Monsters vs. Aliens ” a neve.
Ráadásul, egy 60-másodperces 3D-s SoBe Lifewater reklámfilmmel ...
Reklámok sci-fiben
Reklámok sci-fiben

Kiskorom óta nagy rajongója vagyok a sci-fiknek, mert ezek az alkotások olyan világot képesek elénk tárni, melyek mindig valami újat és szokatlant rejtenek magukban. Úgy mutatják be a lehetetlent, mint ha az teljesen lehetséges lenne, hiszen fogják a valóság elemeit és megspékelik fikcióival. És mi lehetne valóságunk egyik legmeghatározóbb eleme, ha nem a reklám? A reklám, mely önmagában is tartogathat újszerű és meghökkentő elemeket. A reklám, ami mindenhol ...
Tankoljunk kicsiben
Tankoljunk kicsiben

Bár mostanában egész jó szinten van a motorbenzin és a gázolaj ára, elmondhatjuk, hogy az emberek többsége sohasem lesz elégedett autója fogyasztásával és mindig soknak fogja találni a kút számlálóján kiírt összeget. Pont ezért, csomó embernek már akkor ökölbe szorul a keze, amikor beállnak a masina mellé, és leemelik a szívószálat, hogy megitassák torkos kis autójukat.
 
Erre az effektusra épült a Daihatsu Cuore ambient reklámja, amelyben miniatűr ...
süti beállítások módosítása