Reklám a reklámnak

Január 5-én a Dreamworks és a Pepsi Sobe Water márkája bejelentette, hogy az Intellel és az NBC-vel karöltve egy fantasztikus és újszerű eseménnyel készül a XLIII. Super Bowl kupára. Amerika egyik legnézettebb sporteseményének reklámszünetében ugyanis először láthatnak majd a nézők egy háromdimenziós előzetest a Dreamworks közelgő animációs filmjéből, melynek „Monsters vs. Aliens” a neve.
Ráadásul, egy 60-másodperces 3D-s SoBe Lifewater reklámfilmmel is kedveskednek a sportrajongóknak, melyben a tavalyi év egyik legnépszerűbb Super Bowl-os reklámja, a SoBe gyíkok térnek vissza a képernyőre. A reklámban a gyíkok, a Monsters vs Aliens karakterei, és amerikai futballsztárok fogják eltáncolni a Hattyúk Tava modern verzióját. A DreamWorks történelmi jelentőségű 3D filmelőzetese egyébként az Intel legújabb, magas-teljesítményű processzoraival és technológiájával készült, és a második negyed szünetében kerül adásba az NBC-n, február 1-jén.
Ez idáig rendben is van, de most jön a plusz az egészben. A nagy esemény előtt ugyanis 125 millió 3D-s szemüveget fognak ingyen szétteríteni az amerikaiak között különböző szupermarketekben, gyógyszertárakban és egyéb forgalmas boltokban – persze a kellő és megfelelő hírveréssel. Ha netán mégsem jutna szemüveg a kíváncsi fogyasztóknak, akkor egy ingyenes zöld számon rendelhetnek maguknak a nagy eseményre. És ez még nem minden. Hogy ne vesszenek kárba a szemüvegek, az NBC legújabb sikersorozatához, a Chuck-hoz is készítenek egy külön háromdimenziós epizódot, melyre január 19-étől indítanak egy külön reklámkampányt.
Ez a grandiózus multinacionális összefogás remek példája annak, hogy eljutottunk egy olyan pontra, amikor már a reklámokat is reklámozzák. Az egész esemény úgy van beállítva, hogy itt különleges tartalmat szolgáltatnak, nem pedig fogyasztásra ösztönző spotokat. Szinte biztosra veszem, hogy a nézők nem fognak csatornát váltani a szünetben, hanem családostul végignézik azt a pár percet, amiért ekkor felhajtást csináltak. Csak gratulálni tudok a marketingeseknek és a kreatívoknak, akik rájöttek, hogyan lehet a maximumot kihozni, egy amúgy sem csekély nézőszámmal rendelkező sporteseményből.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr1002684550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Exo · http://addict.blog.hu/ 2009.01.07. 14:34:05

Ezek az amcsik tényleg komolyan veszik a szuperkupát...:)
Ütős kis kampány, az biztos.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2009.01.07. 19:45:39

és nagyon jó lesz a rajzfilm is.

Kösz jól vagyok! Ne tessék aggódni! · http://tudtad.blog.hu 2009.01.07. 20:18:56

úgy tűnik érdemes duplán reklámozni

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.07. 21:34:59

süti beállítások módosítása