A Sony Bravia labdás spotja óta tudjuk, hogy egy grandiózus reklámfilmhez nem kell más, mint egy nagyváros, ahol valami rendkívüli történik. Közeli és távoli képek az utcákról, lassított felvételek a történésekről, esztétikus kameraállások, és máris kész van a szuperfilm. Persze most csak túlzok, hiszen tudom, hogy ennél jóval több kell a dologhoz, de azt mégis kijelenthetjük, hogy ez a recept működhet.
Nem meglepő, hogy valaki úgy gondolta kipróbálja ezt a sémát, és megpróbál valami látványossal előrukkolni. Ez a valaki pedig nem más, mint az LG, aki a gőzzel működő mosógépének népszerűsítésére szánta az alant lévő filmet. A mosógép egyébként tényleg jópofa: gőzzel gyengéden és könnyedén tisztítja a ruhákat, melyek 20 perc alatt tiszták lesznek, és a gyűrődéseket is vasalás nélkül tünteti el.
Bár szép a spot, ügyesen is van megcsinálva, és még a zenéje is teljesen passzol a képvilághoz, mégsem üt akkorát, mint anno a Bravia. Ti mit gondoltok?
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr722684554
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.01.09. 13:13:44
Sajnos, csak a vizuális részéről tudok nyilatkozni (nincs hangkártya a mh-i gépen), de az tetszett. Milyen jó is lenne olykor alaposan és gyorsan megpucolni egész Budapestet...
A mosógépet meg bármikor bevállalnám.
A mosógépet meg bármikor bevállalnám.
Jackson Sámuel 2009.01.09. 13:45:32
Szerintem jópofa, bár a Sony reklámja tényleg egy fokkal jobb.
(És köszi a Bravia linket, ezt a hosszú verziót eddig még nem is láttam.)
(És köszi a Bravia linket, ezt a hosszú verziót eddig még nem is láttam.)
SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.01.09. 20:43:36
nekem is bejön