A gőzváros

A Sony Bravia labdás spotja óta tudjuk, hogy egy grandiózus reklámfilmhez nem kell más, mint egy nagyváros, ahol valami rendkívüli történik. Közeli és távoli képek az utcákról, lassított felvételek a történésekről, esztétikus kameraállások, és máris kész van a szuperfilm. Persze most csak túlzok, hiszen tudom, hogy ennél jóval több kell a dologhoz, de azt mégis kijelenthetjük, hogy ez a recept működhet.
Nem meglepő, hogy valaki úgy gondolta kipróbálja ezt a sémát, és megpróbál valami látványossal előrukkolni. Ez a valaki pedig nem más, mint az LG, aki a gőzzel működő mosógépének népszerűsítésére szánta az alant lévő filmet. A mosógép egyébként tényleg jópofa: gőzzel gyengéden és könnyedén tisztítja a ruhákat, melyek 20 perc alatt tiszták lesznek, és a gyűrődéseket is vasalás nélkül tünteti el.
Bár szép a spot, ügyesen is van megcsinálva, és még a zenéje is teljesen passzol a képvilághoz, mégsem üt akkorát, mint anno a Bravia. Ti mit gondoltok? 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr712684554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.01.09. 13:13:44

Sajnos, csak a vizuális részéről tudok nyilatkozni (nincs hangkártya a mh-i gépen), de az tetszett. Milyen jó is lenne olykor alaposan és gyorsan megpucolni egész Budapestet...

A mosógépet meg bármikor bevállalnám.

Jackson Sámuel 2009.01.09. 13:45:32

Szerintem jópofa, bár a Sony reklámja tényleg egy fokkal jobb.
(És köszi a Bravia linket, ezt a hosszú verziót eddig még nem is láttam.)
süti beállítások módosítása