Tankoljunk kicsiben

Bár mostanában egész jó szinten van a motorbenzin és a gázolaj ára, elmondhatjuk, hogy az emberek többsége sohasem lesz elégedett autója fogyasztásával és mindig soknak fogja találni a kút számlálóján kiírt összeget. Pont ezért, csomó embernek már akkor ökölbe szorul a keze, amikor beállnak a masina mellé, és leemelik a szívószálat, hogy megitassák torkos kis autójukat.
 
Erre az effektusra épült a Daihatsu Cuore ambient reklámja, amelyben miniatűr kutakat helyeztek el a normálisak mellé, ezzel is azt szimbolizálva, hogy mennyire keveset vedel a kis autó. A meglepő látvány garantáltan felkeltette az odatévedt tankolók érdeklődését, akiket a mellékelt flyeren a közeli Daihatsu márkakereskedésbe invitálták egy tesztvezetésre.
 
Nekem három okból is szimpatikus ez a reklám. Egyrészt azért mert kiskorom óta imádom a maketteket, másrészt mert rendkívül ügyesen, célzottan és olcsón szólítja meg a potenciális vásárlókat. Harmadrészt pedig azért, mert baromi jól benne van az AIDA modell minden egyes eleme, főleg az utolsó, az aktiválás – hiszen a tesztvezetés lehetősége sokkal inkább csalogatóbb, mint ha csak úgy kirakták volna a kis kutakat. Az érdeklődők úgy érezhetik, hogy könnyedén kipróbálhatják és elérhetik a terméket, ami nagy lökést adhat a végső vásárláshoz.
 
Egyébként maga az autó is jól néz ki, bár nekem nem nagy kedvenceim az „occó-kici” japán verdák. :)
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr622684548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása