Facebook TOP10 – Magyar rajongói oldalak (II. rész)
Facebook TOP10 – Magyar rajongói oldalak (II. rész)

Múlt heti Facebook TOP10 postunk után folytatjuk a magyar rajongói oldalak listáját. Ezúttal a rádiók kerültek górcső alá, amelyek többnyire (még) kevés rajongóval rendelkeznek, ám így is tanulságos áttekinteni, hogy miként kommunikálnak a hallgatókkal. Az mindenképpen érdekes, hogy az élbolyban ezres nagyságrendű oldalak állnak, amik akár a múltkori magazin-napilap kategória szereplőivel is felvehetnék a versenyt. Ez is azt bizonyítja, hogy nem feltétlen a ...
A világ legokosabb aranyhala
A világ legokosabb aranyhala

Tudtátok, hogy a Guinness rekordok könyve mellett a reklámok termelik ki a legtöbb rekordert? Pedig így van, szinte nincs olyan hét, hogy ne hallanánk egy „világ legnagyobb”, „világ legjobb”, vagy világ legfurcsább” jelzőt valamelyik márkától. 
 
Az ásványvizeket forgalmazó Drench ezúttal a a világ legokosabb” jelzőjét aggatta egy aranyhalra. De az az igazság, hogy a Mr. Memory névre hallgató carassius auratus tényleg nagyon penge. Jó a ...
Élménypont – 9 kreatív forgóajtó
Élménypont – 9 kreatív forgóajtó

A liftreklámok mellett a forgóajtók is hatalmas lehetőségeket tartogatnak az ügynökségek és a márkák számára, így készítettünk egy összeállítást az elmúlt évek legjobb alkotásaiból. Mint látni fogjátok, ezek az élménypontok kiválóak image kommunikációra, de néha egy-egy konkrétabb üzenet közvetítésére is. Költséghatékonyak és jól célozhatóak, ráadásul rengeteg embert képesek megszólítani.
 
Meiji Milk – 2010. február
 
A tájföldi ...
Pornó-tipográfia
Pornó-tipográfia

Nem könnyű olyan terméket reklámozni, amit nem mutathatunk használat közben. A Durex azonban mégis képes kampányról kampányra olyat alkotni, ami érzékletesen, mégis diszkréten illusztrálja a szex örömeit. (Múltkori lufis reklámfilmjükben például kefélő állatkákat láthattunk, mégsem verte ki senkinél a biztosítékot.)
 
Legújabb kampányukban ügyesen lavíroztak a pornó és a tipográfia területén, melynek gyümölcse az alant látható 3 printreklám. A ...
A világ legfiatalabb reklámarca
A világ legfiatalabb reklámarca

A Huggies kommunikációjában mindig is fontos szerepet játszott a mamák és a babák közti különleges kapcsolat és gondoskodás. A magyar szlogen is így szól: „Az apró dolgok a legfontosabbak”.
 
A márka számára ez kötelék most még szorosabbá vált, ugyanis legújabb online reklámkampányukban egy magzatot helyeztek a kommunikáció középpontjába. Így történhetett meg, hogy az argentin Ogilvy ügynökség 9 hónapon át ultrahangos felvételeken kíséri ...
Meleg rögbicsapat toborozója
Meleg rögbicsapat toborozója

Még mindig nehezen jutunk szóhoz az alant lévő reklámtól, amelyen egy torontói meleg rögbicsapat próbál új tagokat toborozni. A szarkazmust nem nélkülöző printen a „leejtett szappan” ezerszer ellőtt sztereotípiáját használják fel a készítők – de úgy, mintha szándékosan viccet akarnának csinálni a melegekből és a csapatból. 
 
„Válogatásokat tartunk. Csatlakozz te is a torontói meleg rögbicsapathoz!” – szól a kép alján lévő buzidító ...
Hajtogasd ki a gyilkost!
Hajtogasd ki a gyilkost!

Korábban már láthattatok az ADrenalinon egy kampányt, a horrorfilmeket és krimiket sugárzó 13th Street jóvoltából. Akkor a horror került a középpontba, ám a mostaniban a nyomozáson és gyilkosságon van a hangsúly – nem is akárhogyan.
 
A kampány egyik eleme ugyanis egy roppant ötletes „interaktív printhirdetés”, amelyben az olvasónak kell rájönnie a gyilkos kilétére. A kis nyomozáshoz nincs más dolgunk, mint kitépni az adott oldalt a magazinból (vagy ...
süti beállítások módosítása