Push the button

Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én kifejezetten szeretem a liftreklámokat. Legyenek kívül vagy belül, mindig le tudják kötni a figyelmem arra a néhány percre, míg használom a felvonót. Olyan élménypontok ezek, melyek üde színfoltot nyújtanak a fogyasztót hajhászó, direkt kommunikációban.

Egy felmérésből kiderült, hogy a liftben utazók 82%-a több-kevesebb

rendszerességgel megnézi a liftben kihelyezett reklámokat. Ráadásul, a megszokott ATL felületek közül ez zavarja a legkevésbé a fogyasztókat, ami azt mutatja, hogy rendkívül nagy potenciál lakozik ebben a médiumban.

 

A liftreklám másik előnyös oldala a meglepően magas kontaktus szám:  egy átlagos nagyságú épületben naponta elérheti az 300-at. Így 6 hónapra levetítve, majd 55 ezer ember láthatja a reklámot, viszonylag alacsony pénzbéli ráfordítással. 

A reklámügynökségnek nincs más dolga, mint kiválasztani egy nagy forgalmú épületet – persze nem árt ha a célcsoportnak van hozzá valami köze – és egy jól irányzott kreatív koncepcióval ajtót nyitni az emberek felé.

A Becel – nálunk Flora – margarin például úgy komunikálta külföldön a "szívbarát" üzenetét, hogy lépcsővé varázsolta a liftet. Ez az ötlet remekül megfogja a termék fő mondanivalóját, és ügyesen rátesz még egy lapáttal.

Akiket érdekelnek további liftreklámok, itt megnézhetik a kedvenceimet: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr182684466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása