Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én kifejezetten szeretem a liftreklámokat. Legyenek kívül vagy belül, mindig le tudják kötni a figyelmem arra a néhány percre, míg használom a felvonót. Olyan élménypontok ezek, melyek üde színfoltot nyújtanak a fogyasztót hajhászó, direkt kommunikációban.
Egy felmérésből kiderült, hogy a liftben utazók 82%-a több-kevesebb
rendszerességgel megnézi a liftben kihelyezett reklámokat. Ráadásul, a megszokott ATL felületek közül ez zavarja a legkevésbé a fogyasztókat, ami azt mutatja, hogy rendkívül nagy potenciál lakozik ebben a médiumban.
A liftreklám másik előnyös oldala a meglepően magas kontaktus szám: egy átlagos nagyságú épületben naponta elérheti az 300-at. Így 6 hónapra levetítve, majd 55 ezer ember láthatja a reklámot, viszonylag alacsony pénzbéli ráfordítással.
A reklámügynökségnek nincs más dolga, mint kiválasztani egy nagy forgalmú épületet – persze nem árt ha a célcsoportnak van hozzá valami köze – és egy jól irányzott kreatív koncepcióval ajtót nyitni az emberek felé.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.