Korábban már láthattatok az ADrenalinon egy kampányt, a horrorfilmeket és krimiket sugárzó 13th Street jóvoltából. Akkor a horror került a középpontba, ám a mostaniban a nyomozáson és gyilkosságon van a hangsúly – nem is akárhogyan.
A kampány egyik eleme ugyanis egy roppant ötletes „interaktív printhirdetés”, amelyben az olvasónak kell rájönnie a gyilkos kilétére. A kis nyomozáshoz nincs más dolgunk, mint kitépni az adott oldalt a magazinból (vagy kinyomtatni) és máris kezdetét veheti a tettes utáni hajsza, vagyis inkább hajtogatás, mivel a rendelkezésünkre álló nyomok mindig egy részlet behajtására ösztönöznek.
A kampányhoz tartozik egy kevésbé kreatív reklámfilm is, amely az örök kérdést teszi fel a nézőknek: vajon a kertész vagy a medencetisztító a gyilkos? Jó nyomozást!
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr542685109
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.