A Huggies kommunikációjában mindig is fontos szerepet játszott a mamák és a babák közti különleges kapcsolat és gondoskodás. A magyar szlogen is így szól: „Az apró dolgok a legfontosabbak”.
A márka számára ez kötelék most még szorosabbá vált, ugyanis legújabb online reklámkampányukban egy magzatot helyeztek a kommunikáció középpontjába. Így történhetett meg, hogy az argentin Ogilvy ügynökség 9 hónapon át ultrahangos felvételeken kíséri figyelemmel egy pici magzat fejlődését, a zigótától egészen a kifejlett kisbabáig. A valós idejű képeken bárki megcsodálhatja a gyermek első szívdobbanását, növekedését és akár az első rugdalózását.
A kampány több okból is elismerésre méltó. Egyrészt azért mert – szó szerint – hosszú távú kommunikációról van szó, másrészt azért mert vírusként is jól funkcionál (blogok és emberek tucatjai fognak beszélni a kis csöppségről), harmadrészt pedig azért, mert így kinevelnek egy saját kis reklámarcot, akit a későbbiekben bármikor felhasználhatnak egy pelus reklámban.
Jelenleg a 3. hétben járunk, reméljük egészséges és erős baba lesz belőle!
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr242685111
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.