Élményhjasza – Arcade játék az URL-ben???

Mint azt már tegnap említettem, az autóipar elég nehéz időszak elé néz a gazdasági válság miatt, és ezért most szinte minden márka erősen kampányol a potenciális fogyasztókért. Tegnap egy hagyományos tv reklámot láthattatok, ma viszont egy sokkal különlegesebb felületet mutatok be…
A német Jung Von Matt reklámügynökség kapta azt a feladatot, hogy megmutassa a Smart ForTwo legnagyobb előnyét, a méretét. Ez a mindössze 3 méter hosszú és 1,5 méter magas kis jószág a városi életre termett és nagy élvezetet nyújt vezetni. Egy kis brainstorming után a kreatívoknak a következő alapgondolat jutott az eszükbe: „Smart ForTwo – Nagy móka, kis helyen”.
Ebből a vezérfonálból kiindulva, olyan miniatűr játéktermi játékokat készítettek az internetes oldalak faviconjába (az url melletti kis képecske), mint a Pacman, Frogger, Pong és Moon Lander. A 16x16 pixeles kis játékokat számtalan autós portál elérési útvonala mellé raktak ki, melyet még pluszban megfejeltek egy játékra buzdító bannerrel is.
Pár héttel ezelőtt már beszámoltam egy próbálkozásról, melyben szintén az url-t használták a reklámozók, de ez a mostani sokkal ötletesebb és szórakoztatóbb. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen eredménye lesz ennek a kis ambient fogásnak az értékesítésben. Ha mást nem is, azt biztosan bebizonyították, hogy sok jó játék, kis helyen is elfér. :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr22684595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Omyg 2009.02.18. 12:37:10

Ez baromi ügyes kis technika, bár el nem tudom képzelni, hogy lehet ezzel játszani....

ajh 2009.02.20. 00:39:49

"hypot" = "hype-ot"

Nincs hypo az eredetiben ;)
süti beállítások módosítása