Élménypont – URL reklám

Az on-line reklámok világában az a szép, hogy szinte határtalan módszerek, technikák, és felületek állnak a kreatívok rendelkezésére, így mindig újszerűen lehet megközelíteni a fogyasztókat.
 
Hiszen kezdetben csak spammek és honlapok voltak, aztán jöttek a különböző formájú és méretű bannerek, melyek mára szinte elárasztották a kibervilágot – alig létezik olyan honlap, ahová ne férkőztek volna be ezek az izgő-mozgó reklámcsíkok. Ezután jöttek a különböző microsite-ok és blogok, melyek interaktívabb kommunikációval próbálták meg elcsábítani az embereket. Ezeknek a site-oknak a támogatására pedig néha visszatértek a honlapokhoz, csak éppen egy kicsit megmanipulálták őket. Létezik még wifi marketing, mely magában a kapcsolatban próbálja megszólítani a netezőket, és persze vannak még vírusfilmek is, melyek szórakoztatva és meghökkentve cserkészik be a fogyasztókat.
 
És most itt van egy újabb kis trükk, amiben az eddig szentnek és sérthetetlennek tűnő url-t használják fel a kommunikációra. Az elképzelés a német Sixt autókölcsönző agyszüleménye, és bár látványban nem a legszebb, ötletében mégis forradalmi. Nem lennék meglepődve, ha ezután sokan élnének ezzel a módszerrel, ugyanis költséghatékony, de mégis elég figyelemfelkeltő.
 
Alant egy youtube videón megnézhetitek a „reklámot” vagy ha élőben szeretnétek kipróbálni, kattintsatok ide. 

Update: Úgy látom, hogy a link már nem működik. Szóval lehet, hogy mégsem vált be annyira a dolog...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr122684558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása