Férfinak lenni jó
Férfinak lenni jó

Ma a férfiak és a nők közti egyenjogúság megkérdőjelezhetetlen szinte az egész világon – kivéve persze egyes iszlám országokat. A gyengébbik nem tagjai ugyanúgy élnek, ugyanúgy dolgoznak, ugyanúgy küzdenek, ugyanúgy örülnek és ugyanúgy csalódnak, mint az XY kromoszómás fajtársaik. Sajátos helyzetekben azonban mégis indokolt lehet a különbségtétel.
Ilyen például a sörivás, amely több ezer éve egy tipikusan a férfias „rituálé”. A sör nemcsak egy ...
Meztelen partyarcok
Meztelen partyarcok

A Ministry Of Sound nemcsak egy rádióműsor, benne a leghíresebb külföldi DJ-k észveszejtő mixeivel, hanem az egyik leghíresebb elektronikus zenei szórakozóhely láncolat a világon. A Ministry of Sound lemezkiadó is egyben, évente rengeteg válogatásalbumot adnak ki, sok nemzetközi sztárt karoltak fel, elsősorban a dance, house és trance műfajból válogatnak.
Ebből adódóan a célközönségük a fiatal, 18-25 éves korosztály, akiket remekül el lehet érni az ...
Gorilla marketing
Gorilla marketing

Egy gorillajelmezbe bújt férfi, egy csillogó dobszerkó, és egy újraélesztett zenei klasszikus a nyolcvanas évekből. Kell ennél több, hogy világgá kürtöld a márkádat? A Cadbury gorillás reklámfilmje után úgy gondolom, hogy nem igen. Ez a víruselemekkel megáldott csoda bejárta az egész világot, és Phil Collins „In the air tonight” slágerének köszönhetően mindenki fejében erősen megmaradt.
 
Erre az élményre – illetve annak hiányára – építette az ...
Meztelen macák, instant tészták
Meztelen macák, instant tészták

Ez az első hallásra kicsit furcsa kapcsolat rögtön értelmet nyer, amint megnézitek az alant lévő bannert, melyet egy brazil, instant tésztákat gyártó cég készített. A termék fő előnye, hogy 3 perc alatt elkészíthető, mely idő alatt nemcsak a víz tud felforrni, de a monitor előtt ülő férfiak vére is.
Az ötlet szerintem nagyon jó, de a kivitelezés hagy némi kívánnivalót maga után. Először is, nem derül ki a tészta márkája, másrészt nagyon nagy (6 ...
A válóperes ügyvédek újra támadnak
A válóperes ügyvédek újra támadnak

Múlt héten beszámoltam egy reklámról , melyben egy válóperes ügyvéd próbálta „különleges” módon népszerűsíteni a praxisát. Úgy tűnik, hogy ebben a szakmában egyre népszerűbbek lettek a reklámok, mivel most kapásból háromba is belefutottam a világhálón.
Az első egy btl reklám, mely a vitatott „rejtsünk el meztelen fotókat a családi képek közé” koncepcióhoz képest sokkal visszafogottabb. Jelen esetben, motelban elhelyezett óvszereket használtak ...
Hogyan öljünk meg egy jó ötletet?
Hogyan öljünk meg egy jó ötletet?

Egy jó reklám kitalálása valódi szülői feladat. A kreatívnak alapvető szabályokat kell követnie, hogy fel tudja nevelni a termékét, szolgáltatását és az ötletét. Tapasztalatból mondom, hogy az utóbbi talán még nehezebb, mint az első kettő, hiszen a NAGY ötlet keresztülrugdalása a belső hierarchián és az ügyfeleken, legalább akkora feladat, mint megértetni a fogyasztókkal a termék előnyeit.
Miután az újszülött kis ötletkezdemény túléli a saját ...
A Puma foltot hagy
A Puma foltot hagy

Ezek a Puma reklámok még 2003-ban készültek, de mivel remekül passzolnak az újonnan elindított rovatunkba, gondoltam megosztom veletek. Akkor a cég marketingesei erőteljesen cáfolták, hogy közük lenne a printekhez, de az internetnek köszönhetően nem lehetett megálljt parancsolni nekik, és így csak terjedtek gépről-gépre. 2006-ig kellett várni az "igazságra", amikor is Peter Kim (ex - Puma nemzetközi marketingigazgató) fényt derített az ügy hátterére.
Kiderült, ...
Reklámok, melyek vérbőséget okozhatnak
Reklámok, melyek vérbőséget okozhatnak

Azt mondják a marketingesek, hogy szexszel mindent el lehet adni, nem csak fehérneműt vagy óvszert, de ugyanúgy tusfürdőt, autót, sportcipőt vagy akár mirelitpulykát is. „Sex sells”, tartja a mondás is. Lehet benne valami, mert a reklámkészítők napról-napra sikamlósabb területekre merészkednek így az erotikától duzzadó hirdetések egyre többször jelennek meg a mindennapokban.
 
Éppen ezért új rovattal bővült blogunk, mely direkt ezeket a reklámokat fogja ...
Publo és a kokain
Publo és a kokain

Ismered azt a furcsa érzést, amikor egy hatalmas vágással a mellkasodon, halottan térsz magadhoz egy sötét pincében?  Nem? Akkor neked tuti jobb napod volt, mint Publonak, a kokain csempész kutyának, akit arra használtak a dealerek, hogy a beleiben kokót csempésszenek be az országba. Ez a sajnálatos esemény arra ösztönzi – az egyébként már hullamerev – ebet, hogy utánajárjon annak, miért olyan különleges ez a fehér por.
Durván ennyi lenne az alaptörténete ...
süti beállítások módosítása