Köztudott, hogy az MTV (Emtíví) az utóbbi időben sorra ontja magából a társadalmi célú, Switch-es oktatóanyagokat. Különféle üzenetei és platformjai mindig jól illeszkedtek a csatorna célcsoportjához és stílusához. Úgy tűnik, hogy egyetlen jónak ígérkező lehetőséget sem szalasztanának el, hogy egy kicsit sokkolják a nagyvilágot. Most újra támadnak.
Soron következő témájuk a tengerszint drasztikus emelkedése, melyre már nálunk is láthattatok egy elrettentő kampányt a Rethink Communications rosszvoltából. A zenei csatorna azonban más megközelítésből próbálta bemutatni ennek a globális problémának a hátrányait. Amszterdam csatornáinak vízébe táblákat tartó kézpárokat helyeztek el, melyekre a következőt írták: „Globális felmelegedés. Ugyan mire ez a nagy felhajtás?”
Maga az üzenet önmagában nem különleges, de megtoldva a látvánnyal már egész viccesnek (és persze emlékezetesnek) mondható. Íme egy újabb példa arra, hogy az élménymarketing mennyire fel tud turbózni egy átlagosnak mondható kampányüzenetet.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Omyg 2008.11.07. 14:59:59
most már értem, miért süllyed el annyi hajó......
amúgy sztem ez az egyik legjobb ilyen gerillaizé, amit a srácok csináltak
legközelebb megcsinálhatnák, hogy a strandokon kiraknak szanaszéjjel égett, élethű napozókat. az lenne az ózonlyuk téma :D