Ki volt május legjobbja?
Ki volt május legjobbja?

Itt a tavasz (nyár), vele együtt pedig a májusi legfeltűnőbb online kampányok: rovatunkban ismét összeszedtük az ötleteket, hogy kedves olvasóink megszavazhassák, ki volt május legjobbja.

 

1. Fressnapf: Kedvenc verseny

Aki fent van a Facebookon, minden bizonnyal találkozott ismerősei kedvenceinek képeivel. A Fressnapf Kedvenc verseny a macskákat és a kutyákat versenyezteti óriási sikerrel: a Facebook-oldal eszméletlen tempóban gyűjti a rajongókat, a március végi ...

A suszter szép cipője
A suszter szép cipője

Hogyan csináljunk konferenciát? Nyilván kellenek előadók, tematika, helyszín, időpont... ja, és résztvevők. Az, hogy hogyan hirdetjük meg a konferenciánkat, döntő lehet - pláne akkor, ha mi magunk is a reklámról szeretnénk beszélni. Ötletek, megközelítések Magyarországról.

 

Végy egy Facebook-oldalt!

Lerágott csont, hogy minden megbeszélés ezzel a mondattal kezdődik, de tény: a konferencia előtti buzz kialakítására tökéletesen alkalmas a közösségi ...

Élményvezetés a Halál útján
Élményvezetés a Halál útján

Igazi élményutat kínál a Mitsubishi legújabb kampányában: az Outlander és az Outlander Sport modellek új microsite-ján Bolíviába látogathatunk egy 360°-os tesztvezetés keretében.

 

Yungas Road , közkeletű becenevén a Halál útja, évente 2-300 emberéletet követel, szóval nem túlzunk, ha azt mondjuk, a videó készítői saját életükkel is játszottak a pénzükért. A  180LA  ügynökség ötlete nyomán készült utazásról a Mitsubishi Facebookon és ...

Szép játék?
Szép játék?

Hogy Magyarországon a foci szép játék-e, arról a vélemények megoszlanak. Különösebben Carlos Puyol vagy Wayne Rooney sem szép, a BETC London új kampánya szerint viszont maga a játék, a labdarúgás szép, és ennek így is kéne maradnia.

A KeepFootyBeautiful kampány első szpotja azt mutatja meg, milyen az, amikor a kölkök nem csak nézik, de le is másolják kedvenceik viselkedését. Mindenkinek szól, főleg a játékosoknak - de ugyanúgy a szülők és az edzők is ...

Mitől hiszünk a nagy márkáknak?
Mitől hiszünk a nagy márkáknak?

Zseniális dokumentumfilmet készített a BBC, Secrets of the Superbrands címmel, amelyben annak jártak utána, mitől hisznek a fogyasztók akár fanatikus módon az általuk istenített márkáknak. Az MRI-vizsgálattól a kisgyerekekig rengeteg forrást felhasználó dokumentumfilm utánajár annak, miért olyan nagyszerű (ha egyáltalán) a Google, a Facebook, vagy az Apple.

 

A dokumentumfilmből az is kiderül, hogy a Nokia egyáltalán nem menő - legalábbis a kisgyerekeknél, az ...

süti beállítások módosítása