Hogyan csináljunk konferenciát? Nyilván kellenek előadók, tematika, helyszín, időpont... ja, és résztvevők. Az, hogy hogyan hirdetjük meg a konferenciánkat, döntő lehet - pláne akkor, ha mi magunk is a reklámról szeretnénk beszélni. Ötletek, megközelítések Magyarországról.
Végy egy Facebook-oldalt!
Lerágott csont, hogy minden megbeszélés ezzel a mondattal kezdődik, de tény: a konferencia előtti buzz kialakítására tökéletesen alkalmas a közösségi oldal, hiszen párbeszédbe elegyedhetünk a programról, adhatunk extra tartalmakat, feleslegesen bejelöltethetjük emberekkel, hogy ott lesznek - a viccet félretéve, tényleg ez adja a legjobb kapcsolatot a konferencia leendő résztvevőivel.
A Média Hungary (kicsivel több mint 900 rajongós) Facebook-oldalán például kérdésekkel, előzetesekkel hevítette a jónépet, utólag pedig videókban köszönt vissza a konferencia tartalma.
Saját arculat
Bár nem hagyományos konferencia, inkább egyfajta közönségesemény, de mindenképpen meg szeretnénk említeni a Reklámzabálók Éjszakáját (több mint 6700 lájkolóval), aminek imádnivalóan sikerült a 2006-os (igen, de rég is volt...) arculata, Pajkos Józsefestül, élmunkásostul. A jelenlegi arculat jóval letisztultabb, ökotudatosabb, sportosabb - pont, mint az esemény fő témavonulata.
Teaser-kampány
Na ez az, amire általában már nem jut idő a konferenciák esetében: üdítő példa az idei BrandFestival (1300), ahol az előmelegítő plakátokhoz ráadásul játék is társul, hiszen verseny keretében hamarosan bárki elkészítheti a sorozat negyedik részét.
Milyen egyéb jó ötletekkel találkoztatok a konferenciák kommunikációjában? Voltak évek, amikor valaki nagyon eltalálta, vagy vaktában lövöldöznek? Úgyis csak a szakmának szól az összes? Komment!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.