Zseniális dokumentumfilmet készített a BBC, Secrets of the Superbrands címmel, amelyben annak jártak utána, mitől hisznek a fogyasztók akár fanatikus módon az általuk istenített márkáknak. Az MRI-vizsgálattól a kisgyerekekig rengeteg forrást felhasználó dokumentumfilm utánajár annak, miért olyan nagyszerű (ha egyáltalán) a Google, a Facebook, vagy az Apple.
A dokumentumfilmből az is kiderül, hogy a Nokia egyáltalán nem menő - legalábbis a kisgyerekeknél, az Apple-szuperrajongó pedig tudományos eszközökkel bizonyíthatóan máshogyan gondolkozik, amikor kedvenc márkájáról van szó: ugyanúgy, mint amikor egy hívőnek vallásához kapcsolódó képeket mutatnak.
A film egy órányi időt vesz el az ember idejéből, de minden perce élvezet.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.