Mitől hiszünk a nagy márkáknak?

Zseniális dokumentumfilmet készített a BBC, Secrets of the Superbrands címmel, amelyben annak jártak utána, mitől hisznek a fogyasztók akár fanatikus módon az általuk istenített márkáknak. Az MRI-vizsgálattól a kisgyerekekig rengeteg forrást felhasználó dokumentumfilm utánajár annak, miért olyan nagyszerű (ha egyáltalán) a Google, a Facebook, vagy az Apple.

 

A dokumentumfilmből az is kiderül, hogy a Nokia egyáltalán nem menő - legalábbis a kisgyerekeknél, az Apple-szuperrajongó pedig tudományos eszközökkel bizonyíthatóan máshogyan gondolkozik, amikor kedvenc márkájáról van szó: ugyanúgy, mint amikor egy hívőnek vallásához kapcsolódó képeket mutatnak.



A film egy órányi időt vesz el az ember idejéből, de minden perce élvezet.

 











A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr572926422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása