Az ijesztgetés művészete
Az ijesztgetés művészete

A horrorfilm egy olyan különleges műfaj, melynek célja az emberi félelemmel való játék és a félelemkeltés. Bár a néző tudja, hogy ez a félelem csupán a képzelet szülöttje, mégis hajlamos belemenni a játékba és jól esően borzongani.
 
Manapság azonban nehéz jó horrort találni, hiszen nagyon kevés rendező és forgatókönyvíró képes megtalálni az összetevők helyes arányát. Többnyire csak szánalmas, vígjátékra emlékeztető alkotások születnek, ...
Kocsmai verekedés a víz alatt
Kocsmai verekedés a víz alatt

Az ásványvíz reklámokban – a termék lényéből fakadóan – számtalan formában visszaköszön a víz, mint az élet, a frissesség és a természetesség szimbóluma. A pezsgés és a mindent elsöprő íz-orgia olyan szituációkat szül, melyben a karakterek kielégült kortyolása koronázza meg a történet végét. A Spa Barisart spotjában is nagy hangsúlyt kapott a víz, ám nem a palackban lévő, hanem egy hatalmas víztartályban csobogó…
 
A látványos filmben ...
ÉLményhajsza – Kreatív válság DM
ÉLményhajsza – Kreatív válság DM

Mint az már a korábbi, autópiaci kommunikáció postunkból kiderült, a márkák számos módszert és eszközt vetnek be a válság idején, hogy elcsábítsák a potenciális vásárlókat. A legtöbben az árakat viszik lejebb, de a Fiat inkább egyik új extráját helyezte a középpontba: a parkolássegítő rendszert.
 
A Leo Burnet egy jópofa kis dm-et tervezett a márkának, melyben ötletesen szimulálták a rendszer működését egy kis hangkártya segítségével. Ha a ...
A világ legnagyobb gyrosa
A világ legnagyobb gyrosa

Az a szép az ambient reklámban, hogy – szemben a hagyományos reklámmal – a fogyasztót mindíg a nem várt módon és formában képesek elérni. Szóbeszédet, szimpátiát, pozitív emócionális töltést generálnak, melyről a tradicionális médiák sokszor csak álmodozhatnak.
Itt van például az alant lévő ambient akció, melyet Németország egyik legnagyobb gyros-os étteremlánca, a Doy Doy készített az utca korgó gyomrú emberének. A cég a frankfurti Saatchi & ...
Kozmikus orgazmus
Kozmikus orgazmus

Világraszóló találmánnyal rukkoltak elő a Durex háza táján, hiszen megalkották a világ első, nők számára készült orgazmus fokozó készítményt. A reklám roppant egyszerű, de mégis telibe találja a közölni kívánt üzenetet: a termék annyira hatásos, hogy még az űrből is hallani lehet az elalélt nők mámoros sikoltozását. Letisztult vizuál, minimál copy, elegánsan elhelyezett termékfotó. Csupán ennyi kell egy emlékezetes printhez. A többi már csak a ...
süti beállítások módosítása