Az a szép az ambient reklámban, hogy – szemben a hagyományos reklámmal – a fogyasztót mindíg a nem várt módon és formában képesek elérni. Szóbeszédet, szimpátiát, pozitív emócionális töltést generálnak, melyről a tradicionális médiák sokszor csak álmodozhatnak.
Itt van például az alant lévő ambient akció, melyet Németország egyik legnagyobb gyros-os étteremlánca, a Doy Doy készített az utca korgó gyomrú emberének. A cég a frankfurti Saatchi & Saatchi közreműködésével egy cementeskocsi forgó tartályát használta fel, hogy egy élethű gyrost varázsoljon az utcára. Az akcióhoz egy promóció is tartozott, melyben a hostesek által osztogatott kuponok 20%-os kedvezményre jogosították fel az érdeklődőket.
Egyszerű, figyelemfelkeltő, emlékezetes és a maga nemében páratlan ambient kampány, mely minden maszek étterem példájává válhatna.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr132684659
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Axum 2009.05.26. 16:29:32
cementeskocsi = betonkeverő ?
SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.05.26. 21:59:39
a mindig és az emocionális rövid i,ó a hostess 2 s d szép magyarban hosztesz pussz
SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.05.26. 22:01:02
a d meg de