A világ legnagyobb gyrosa

Az a szép az ambient reklámban, hogy – szemben a hagyományos reklámmal – a fogyasztót mindíg a nem várt módon és formában képesek elérni. Szóbeszédet, szimpátiát, pozitív emócionális töltést generálnak, melyről a tradicionális médiák sokszor csak álmodozhatnak.
Itt van például az alant lévő ambient akció, melyet Németország egyik legnagyobb gyros-os étteremlánca, a Doy Doy készített az utca korgó gyomrú emberének. A cég a frankfurti Saatchi & Saatchi közreműködésével egy cementeskocsi forgó tartályát használta fel, hogy egy élethű gyrost varázsoljon az utcára. Az akcióhoz egy promóció is tartozott, melyben a hostesek által osztogatott kuponok 20%-os kedvezményre jogosították fel az érdeklődőket.
Egyszerű, figyelemfelkeltő, emlékezetes és a maga nemében páratlan ambient kampány, mely minden maszek étterem példájává válhatna.  

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr372684659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Axum 2009.05.26. 16:29:32

cementeskocsi = betonkeverő ?

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.05.26. 21:59:39

a mindig és az emocionális rövid i,ó a hostess 2 s d szép magyarban hosztesz pussz
süti beállítások módosítása