Legalábbis látszólag... hihetetlen szervezés és mi pénz lehetett a hátterében a Fastweb isteni ötletének, akik egyedülálló módon tudatosították Internetük gyorsaságát: a milánói metróban felszálló utasok a következő megállónál leszállva Tokyoban találták magukat... a hangosbemondó, a szerelvényre várakozó utasok, az állomás feliratai mind ezt az érzetet erősítették. Briliáns.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr545389137
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2013.07.04. 07:16:02
Ötletes :)
Mondjuk nem kellett "hihetetlen" szervezés, szerintem egy Aerosmith koncert megszervezése nehezebb, a normandiai partraszállásról nem beszélve.
Amúgy mint ötlet jó, de mint reklám nem igazán, mert a résztvevőknek fogalmuk nincs mit reklámoz. Én is első olvasásra arra emlékszem, hogy valami internetszolgáltatót(?). Aztán visszarögtettem a cég nevére. És most, a komment megírásának végén megint visszagörgetek...megvolt.
Mondjuk nem kellett "hihetetlen" szervezés, szerintem egy Aerosmith koncert megszervezése nehezebb, a normandiai partraszállásról nem beszélve.
Amúgy mint ötlet jó, de mint reklám nem igazán, mert a résztvevőknek fogalmuk nincs mit reklámoz. Én is első olvasásra arra emlékszem, hogy valami internetszolgáltatót(?). Aztán visszarögtettem a cég nevére. És most, a komment megírásának végén megint visszagörgetek...megvolt.
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.07.04. 09:18:12
@Yooha: Pontosan, a reklám után nem igazán marad meg a fogyasztóban, hogy miről van szó.