Berlusconi kiátkozta az IKEA-hirdetést
Berlusconi kiátkozta az IKEA-hirdetést

„Minden családra nyitottak vagyunk” - áll az IKEA legújabb olasz óriásplakátjain, ám ez nem mindenkinek tetszik. A kampány a mélyen katolikus Szicília legújabb IKEA-áruházát harangozza be, kritikusok szerint öncélúan és magamutogatóan.

A szíciliai vezetés mindenesetre örül a Cataniában nyíló áruháznak, mivel az 308 új munkahelyet jelent, és első napján több mint 20 ezren látogatták meg. Bár nem ez az első meleg tematikájú IKEA-reklám, most mégis ...

Ki akar a kacsa hangja lenni?
Ki akar a kacsa hangja lenni?

Utódot keres a japán katasztrófával viccelődő tweetjei miatt kirúgott Gilbert Gottfried helyére az Aflac biztosítócég. A szerencsés nyertes agresszív hangon hápoghatja majd a cég nevét a reklámokban, vagyis ő lehet a céget szimbolizáló kacsa hangja.

A kacsának jelenleg 236 ezres Facebook-rajongói tábora van (míg a cégnek magának alig 8 000), így az új hang nem akármilyen székbe (vagy ólba) ülhet bele. Kacsánk amúgy intenzíven kommunikál a közönséggel: ...

A Twitter megváltja a világot?
A Twitter megváltja a világot?

Ötödik születésnapját ünnepli a Twitter, ezért mindenki örömére videót és oldalt hoztak létre Discover Twitter néven. A kisfilmben szerepel többek között Snoop Dogg, Serena Williams, Juanes, az olasz űrhajós Paolo Nespoli egyenesen az űrállomásról, Hillary Clinton, Piers Morgan és még sok más híres és nagy ember, természetesen mindenki élteti a Twittert, felsorolva annak előnyeit és... előnyeit.

A honlapon ugyanezeket az embereket nézhetjük meg ...

Az élet túl rövid
Az élet túl rövid

Ne legyél kávéautomata - tanácsolja a német Jobsintown ambient kampánya. „Az élet túl rövid a rossz munkahelyhez” - szól az üzenet. A  Scholz&Friends Berlin ügynökség fogott pár automatát, és megmutatta mindenki gyerekkori fantáziáját, hiszen ki ne gondolt volna arra, hogy az ATM-ben ott ül a bácsi és számolgatja az ezreseket?

 

 

A sztorit máshonnan megközelítve ugyanennek a portálnak a Grabarz&Partner pedig egy egészen üdítő kisfilmet készített. Ha ...

Őrültek háza a Sainsbury's-nél
Őrültek háza a Sainsbury's-nél

Több mint 74 millió fontot sikerült összegyűjtenie az Egyesült Királyságban a Comic Relief nevű tévéműsornak, amely az angol nyelvű humor nagyágyúit gyűjti össze minden évben, hogy aztán a műsor alatt befolyt adományokat a rászorulóknak adhassák. A március 18-án megrendezett Red Nose Day 23 éves történetében ez volt a legnagyobb összeg, ami eddig összegyűlt, és ebben (sok más cégen és szervezeten kívül) szerepet vállalat a Sainsbury's áruházlánc is.

...

süti beállítások módosítása