Igazi élményutat kínál a Mitsubishi legújabb kampányában: az Outlander és az Outlander Sport modellek új microsite-ján Bolíviába látogathatunk egy 360°-os tesztvezetés keretében.
A Yungas Road, közkeletű becenevén a Halál útja, évente 2-300 emberéletet követel, szóval nem túlzunk, ha azt mondjuk, a videó készítői saját életükkel is játszottak a pénzükért. A 180LA ügynökség ötlete nyomán készült utazásról a Mitsubishi Facebookon és Twitteren is megosztott részleteket, de a legjobb tényleg az, amikor ott ülhetünk az anyósülésen.
A kampány honlapján ráadásként a bolíviai életről, valamint a kulisszatitkokról is megtudhatunk többet - csak aztán el ne szédüljünk a nagy magasságoktól.
Bónusz: nemrég a Top Gear is végigcsinálta a halálutat, némileg viccesebben kommentálva, mint a Mitsubishi, igaz, náluk nem nézelődhetünk olyan szabadon.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Sákif za morro? 2011.05.26. 00:22:36
Terror Dzsoni 2011.05.26. 08:12:21
Az hülyeség is a megbocsáthatatlan bűnök egyike...
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal