Reklámkampány 100 forintból
Reklámkampány 100 forintból

Lenyűgözően olcsó és mégis sokakat elérő online kampányt készített a Harley Davidson . A reklámhoz nem volt másra szükség, mint egy kinyomtatott papírra és egy webkamerára. (És figyelembe véve a nyomtatási költségeket, ez nem kerülhetett többe, mint 100 Ft.)
 
A motoros márka kampánya is az új chates őrületet, a Chatroulettet lovagolta meg. Az oldal, amelyre naponta húszezren kattintatnak, véletlenszerű csevegőpartnerrel hozza össze a felhasználókat. Csak ...
Átcsúszott egy bimbó a Youtube-on
Átcsúszott egy bimbó a Youtube-on

Az alant látható reklám – melyet a fehérneműket forgalmazó Forrest & Bob jegyez – több mint 2 hónapja van fent a Youtube-on, pedig szabály sért. Na, nem kell semmi durvára gondolni, csupán egy-két bimbóvillantás látható a videóban, de az mindent megér.
 
A Sarah Grünewald főszereplésével készült image filmben a modell egy autóban fetreng erotikusan, miközben kemény electroclash zene (vagymi?) dübörög a háttérben. Az biztos, hogy szexire sikerült a ...
Zenélő cipők a Nike-tól
Zenélő cipők a Nike-tól

Ötletes, szórakoztató és a Nike-hoz képest szokatlanul költséghatékony vírusfilmmel rukkolt elő a márka. A videóban ügyesen erősítik tovább a zene és futás közötti kapcsolatot, ráadásul olyan szemléletesen mutatják be a Nike Run+ cipőket, mint egy teleshoppos reklámban.
 
A szokatlan live act-ben egy japán csapat, a Hifana játszik a termékeken, melyek mindegyikéhez egy-egy hangeffekt van hozzákötve. Azt gondolhatnánk, hogy az egész csak kamu, pedig nem az. A ...
Gyúrj banneren!
Gyúrj banneren!

Ötletes interaktív bannerrel rukkolt elő a Gold’s Gym , a világ egyik legnagyobb fitneszterem láncolata . A különleges hirdetésen egy fekvenyomó padot vehetünk birtokba , ahol akár 320 kilós súllyal is dolgozhatunk. Nincs más dolgunk, mint a tárcsáknál fogva szabályos ismétléseket csinálni, és az egérmozgató-izmunk máris bedurran.
 
A fitneszlánc eddig is termékenynek számított a reklámok piacán, hiszen csomó ambient, online, print és egyéb ...
A Da Vinci-kód ehhez képest semmi
A Da Vinci-kód ehhez képest semmi

Hatalmas rejtélyek láttak napvilágot, hála a Samsung háromdimenziós technológiájának, melynek köszönhetően bepillantást nyerhettünk történelmünk leghíresebb művészeti alkotásai mögé, mellé, alá és fölé.  
 
Így derült fény például arra, hogy Leonardo Da Vinci híres Vitruvius-tanulmányán nem egy, hanem két férfi huncutkodik a vásznon. Vagy az, hogy Raeburn festményén a miniszter lelkész nem önfeledten korcsolyázik, hanem óriási űrlények ellen ...
Hogyan lehetsz közösségi médiás?
Hogyan lehetsz közösségi médiás?

 

Mostanában egyre több hazai ügynökség keres közösségi médiával (SM) foglalkozó szakembereket, sőt néhányan külön divíziót is szentelnek ennek a területnek. (A tegnapi esti választási mizéria egyik nagy tanulsága is az volt, hogy az SM nem ismer határokat, akkor is aktívan működik, amikor minden más leáll.) De vajon mit keresnek az ügynökségek a felvételin és milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy jelentkezőnek?
 
Az AgencySpy mostantól ...
süti beállítások módosítása