Lenyűgözően olcsó és mégis sokakat elérő online kampányt készített a Harley Davidson. A reklámhoz nem volt másra szükség, mint egy kinyomtatott papírra és egy webkamerára. (És figyelembe véve a nyomtatási költségeket, ez nem kerülhetett többe, mint 100 Ft.)
A motoros márka kampánya is az új chates őrületet, a Chatroulettet lovagolta meg. Az oldal, amelyre naponta húszezren kattintatnak, véletlenszerű csevegőpartnerrel hozza össze a felhasználókat. Csak egy webkamerát kell csatlakoztatnunk a számítógéphez, és az oldalt megnyitva egy gombnyomással bekapcsolódhatunk a "rulettezésbe".
A Harley is ezt használta ki. Egy kinyomtatott A4-es papírt rakott a webkamera elé, amire a következőt írta: „Bocsi, épp az úton vagyok”. A véletlenül odatévedő emberek a szöveget és a logót láva egyből mosolyra fakadtak. Az alant látható videóban kézzel fogható bizonyítékot is kaphatunk arra, hogy tényleg pozitív reakciókat váltott ki a felhasználókból ez az akció.
Valószínű, hogy a Chatroulette-ben lévő lehetőségeket további márkák is ki fogják használni – persze csak azok tudják, akik világszinten ismertek, hiszen a bolygóról bárkivel összekapcsolhat minket a rendszer. Kíváncsian várjuk a következőt.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr902685163
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.