Élménypont – Háromdimenziós reklámok a polcokon

Az elmúlt 90 év alatt az emberek számtalan lenyűgöző csodát és effektet láthattak a tévék és  a mozik képernyőin, így szinte már hozzászoktak ahhoz, hogy bármi megtörténhet a szemük előtt. A szórakoztatóipar mellett persze a reklámipar is jelentősen hozzájárult a technológiai újításokhoz, aminek köszönhetően már nem csak a mozi teremben és tévéképernyő előtt érhet minket varázslat, hanem az utcán és a mobilunkon is – gondolunk itt például az augmented reality-re.
 
A szakmának most újabb technológia áll a rendelkezésére, amely az eddigieknél látványosabban és különlegesebben képes bemutatni a termékeket. A RealFiction nevű cég ugyanis megalkotta az augmented reality és a holografikus illúziók egyvelegéből létrejött technológiát, ami szemet kápráztató dolgokra képes. Odébb van még, de pár év múlva lehet, hogy a hipermarketek és bevásárlóközpontok polcain izgő-mozgó, háromdimenziós termékek fognak minket vásárlásra csábítani. Hogy miről beszélek? Nézzétek meg a videót, és kiderül! 

Share/Bookmark

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr82685165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása