Jézus és a Kit Kat

Az elmúlt hetekben kialakult feszültség a Nestlé körül erősen csökkentette legnagyobb márkájának, a Kit Kat-nek a reputációját. Az internetezők és a bloggerek most megint a csokiról beszélnek, de már egy sokkal pozitívabb környezetben. A beszéd tárgya nem más, mint a tavalyi online médiahack-jük, ami érdekes módon csak most jutott el a világháló nagyobb közönségéhez, különösen az európaiakhoz.
 
A lehengerlően egyszerű, olcsó és hatékony kampány tavaly Húsvétkor indult útnak és vírusként terjedt az amerikai blogoszférában. Ötletük arra a sok hülye emberre alapozott, akik Jézust vélték felfedezni különböző tárgyakban és formákban – pirítósban, leégett palacsintasütőben vagy szék háttámlájában. Mivel ezek a megjelenések nagy visszhangot kaptak a médiában, a márka marketingesei meglátták a bennük rejlő lehetőséget és ők is elkészítették a saját Jézusukat, amit egy félbeharapott Kit Kat-be fotosoppoltak.
 
A képeket elküldték a megfelelő embereknek, a megfelelő helyekre, és máris futótűzként terjedt a hír. Több száz amerikai blog és hírportál írt a csoda-csokiról, a Google pedig 151 ezer találatot adott a „Jesus Kit Kat” kulcsszóra. És ha mindez nem lenne elég, most – 1 évvel később – újra erről szól a fáma. Vajon véletlen? Nem hisszük.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr422685146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása