Ismét egy újabb márka látta meg a lehetőséget az augmented reality varázslatos világában. Ez a márka pedig nem más, mint a marketingkommunikáció élvonalában sprintelő, mindig innovatív és fiatalos IKEA.
E magasztaló sorok kissé erősnek tűnhetnek, de az igazság az, hogy a bútorokat és otthoni kiegészítőket forgalmazó cég tényleg telibe találta ezt a telefonra készült AR alkalmazást, ami több mint puszta lar pour l'art bohóckodás. A cég ugyanis lehetővé tette az embereknek, hogy „hazavigyék” és kipróbálhassák a termékeket a saját otthonukban. Gondoljunk csak bele, mennyi időt és energiát spórolhatunk meg, ha letesztelhetjük, hogyan mutatna nappalinkban egy IKEA-s kanapé – ráadásul különböző színekben.
Mindehhez csak le kell tölteni telefonunkra az alkalmazást, kiprintelni az indító kódot, és máris csomó bútor, dísztárgy és egyéb kiegészítő áll a rendelkezésünkre, amit a mobilunk kamerája segítségével egyből 3D-ben láthatunk szobánk bármelyik pontján.

Bár az ötlet nem teljesen új keletű – hiszen két lelkes diák korábban már eljátszadozott az Augmented IKEA katalógus gondolatával –, mégis nagyon örülünk, hogy a marketingesek végre elkészítették ezt az élvezetes kis alkalmazást. (Ami az itthoni iTunes Store-ból persze megint csak nem érhető el...)
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr352684801
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.