Akvárium a buszmegállóban

Érdekes és bevállalós ambient reklámra szánta el magát az Aquariomania, mely egy halakkal és akváriumokkal foglalkozó brazil szaküzlet. A cég egy valódi akváriumot – benne élő halakkal – telepített egy buszmegállóba, hogy így keltse fel az arra járók figyelmét, s világgá kürtölje mottóját: „Aquariomania – Életet visz mindenbe”
Ez a kétségkívül újszerű „médium” biztosan sok örömet szerzett az embereknek és feltűnőbb is volt, mint ha egy átlagos printet tettek volna ki, de az már nem biztos, hogy a halaknak is ugyanekkora élmény nyújtott. Hiszen egy ilyen akváriumban viszonylag állandó hőmérséklet kell, hogy legyen, és még ha Dél-Amerikában is vagyunk, akkor is jelentős a nappali-esti ingadozás. Talán ezért nem szoktak szabadban tartani akváriumot…
A másik rizikós faktor, az utcai vandalizmus, mely egy szempillantás alatt tönkreteheti a szépen kivitelezett FLP-t („fishy light poster”)– persze csak az itthoni állapotokból kiindulva.
Mindent összevetve, különleges és látványos reklámfogás az alant lévő ambient, de talán egy szépen berendezett terráriummal is hasonló sikereket értek volna el.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr742684646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Omyg 2009.04.21. 15:58:46

Elítélem az ilyet. Az állatok ne váljanak az emberek reklámeszközeivé.
Biztos látványos meg újszerű a dolog, de azért vannak határok.

Omyg 2009.04.21. 15:59:42

Amúgy nagyon örülök, hogy visszatértetek Adri! :)

haveavoice · http://www.haveavoice.blog.hu 2009.04.21. 23:09:10

gondolkodtam azon, hogy én is írok erről egy hete, de aztán mégsem. azon agyaltam, hogy oké, szép, látványos, körbejárja a netet, meg mindenki elismerően bólint a reklámszeretők körében, hogy hűű ez milyen jó ötlet, de úgy egyébként semmi értelme. mármint tudtommal ezt ez egyet csinálták speciálisan oda, abba az egy megállóba, na azt aztán nem fogja jó sok ember látni helyben. szóval persze kuriózum, de én hülyeségnek tartom. tetszik az ötlet, de raktak volna ki legalább 10-et vagy 100-at vagy valami, vagy akkor egyet se, de ez így nem pálya.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2009.04.22. 09:45:58

Igen, ezt az egyet csinálták és így tényleg nem sok értelme lehetett – még ha POS-ként is akarták használni.
Úgy gondolom, hogy aki a buszmegállóban vár, az nem fog visszamenni a szaküzletbe, hogy akváriumot meg halacskákat vegyen, bármennyire is tetszik neki a dolog...
süti beállítások módosítása