A mosóporreklámok a szakma klasszikusan leglenézettebb falatkái, hisz általában mind száraz és unalmas. Sokan érvelnek, hogy a megnevezett target, azaz a háziasszonyok csak így értik az üzit. Ez a hozzáállás nem túl szimpatikus. Ezért is örülök, mikor a szegmensben mernek tisztán image jelleggel kommunikálni. Az OMO „dirt is good”-vonala ilyen. Ez a 2 spot iskolapéldája annak, hogy mosóport is lehet szépen és jól hirdetni tartalmas márkaépítéssel.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2008.11.17. 12:06:28
Van ám nekem is egy a tarsolyomban:
www.indavideo.hu/video/Mosopor_reklam
Ez is elég rendhagyó. :)