Egy profi parkolást segítő rendszer mindig jól jön. És bár a Nissan azt hirdeti ennek okán, hogy a parkolás nem művészet, mégis remek tárlatot nyitott óriásplakátjain. Jogos: a képek a parkolni NEM tudás művészetét festik le érzékletesen.
Egy profi parkolást segítő rendszer mindig jól jön. És bár a Nissan azt hirdeti ennek okán, hogy a parkolás nem művészet, mégis remek tárlatot nyitott óriásplakátjain. Jogos: a képek a parkolni NEM tudás művészetét festik le érzékletesen.
Hány órát kéne tologatni a bevásárlókocsit ahhoz, hogy a bevásárlásnak valóságos sportértéke legyen, és akár 1000 kalóriát elégess közben? A Lipton ezt most segít kideríteni: elkészítették ugyanis a lépés- és kalóriaszámlálós bevásárlókocsikat a Lipton Green Tea #livegood üzenet jegyében...
Érdekes lehetne továbbá a szelfi-könyv, amely szépirodalom olvasás közben fotózná le a fiatal lányokat - vagy ezt nem lehet elképzelni? Mindenesetre a Coca-Cola palackszelfije menő, nem szólunk be rá, hanem akarjuk!
Mi nem is gyújtottunk rá tegnap, olyannyira, hogy még a témát is mellőztük, ezért írunk róla ma: íme egy remekjó dohányzásellenes csomagolásterv. Egyetlen baj van vele: annyira jól sikerült, hogy mi a játék miatt megvennénk a cigit - szóval kicsit visszásak az érzések...
Nagyon elterjedtek újabban azok a gyors recepteket rejtő gasztrovideók, ahol felülnézetből csak a tálat látjuk, és a tevékenykedő kezet, amely az ételt elkészíti. Na, a Snickers is elkészítette saját Halloween verzióját erre, "ne süss éhesen" jelmondattal.
A direct mail-t, mint olyat sokan halálra ítélték már évekkel ezelőtt is. És valóban nem jut célba a többségük. Régen sem volt könnyű rábírni a postaláda tulajdonost, hogy ne dobja ki azonnal, hanem legalább fussa át azt a nyomorult levelet. Ugyanezen cél érdekében ma már sokkal kreatívabbnak kell lenni, mint valaha. És bár a kinyitás nélküli kukába dobástól ez a lenti ötlet sem ment meg szeritem, de ha egyszer kinyitották, garantáltan el is fogják ...
De ügyes, újszerű megoldás annak prezentálására, hogy télen bizony csúsznak a téli gumik is, pláne ha nem jó minőségűek. A nyárikat télire váltani még nem késtél le, irány a legközelebbi gumis. Amíg pedig a kerékcserére várakozol, nézd meg a BMW mozgó óriásplakátjáról készült filmet, melyből kiderül, mit várnak el az első osztályú téli abroncsoktól.
Hátborzongató, adrenalint igénylő módját választotta a The North Face, hogy kabátjait élesben tesztelhessék a bátor vásárlók. Te ugrottál volna? Videó!
Aszitted, mi? Sorry, pedig tényleg ez a kampány frankó címe, először én is beugrottam. Pamutban ne fuss, ez a lényege viszont. Hogy milyen lassú is pamutcuccban futni, úgy kísérletezték ki, hogy Pamut vezetéknevű embereket indítottak el futóversenyeken szerte a világban. És lám bebizonyosodott: minden pamut lassú. A leglassabb... Jobb a Björn Borg. Videó.
Ebből a kampányból az derül ki, hogy a gyerekek tudják, hogy mi az egészséges kaja, de a felnőttek a legtöbbnek mégsem megfelelő ételeket adnak Kanadában (nyilván ez itthon is így van). Szomorú, bár azt nem firtatták, hogy vajon ezek a gyerekek meg is ennék-e ezeket az egészséges ételeket, amelyeket lerajzoltak. Mert tapasztalat, és nem védem a szülőket, de eszetlen válogatósak a mai gyerekek. Hány poszt szól arról, hogyan tálald játékosan, kreatívan a ...
A RATP vicces és igen szemléletes módját ragadta meg, hogy elmondja: hogyan használd biztonságosan a párizsi tömegközlekedési eszközöket. Számba vettek minden idegesítő és balesetveszélyes utazási szokást: az utasok lökdösődésétől az automata ajtók záródásának megakadályozásáig. Itthon is ránk férne egy ilyen kampány, melyben szándékosan kerülték a komolykodást, így remélve, hogy a könnyed poénokkal biztosan célba ér az üzenet.
Portugál, magyar, viatnami és hawaii nyelvtanfolyamokat indít a Meki? Azt hitted, mi? Először mi is, de aztán rájöttünk, hogy nem: a kampány lényege egyértelmeűen az, hogy ételeik bizony internacionális elnevezésűek, így a McNuggets még Japánban is McNuggets és nem csiáócsing.