A direct mail-t, mint olyat sokan halálra ítélték már évekkel ezelőtt is. És valóban nem jut célba a többségük. Régen sem volt könnyű rábírni a postaláda tulajdonost, hogy ne dobja ki azonnal, hanem legalább fussa át azt a nyomorult levelet. Ugyanezen cél érdekében ma már sokkal kreatívabbnak kell lenni, mint valaha. És bár a kinyitás nélküli kukába dobástól ez a lenti ötlet sem ment meg szeritem, de ha egyszer kinyitották, garantáltan el is fogják olvasni, ami a levélben áll... a célba jutás onnan még mindig más tészta.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.