A direct mail újjászületése?

A direct mail-t, mint olyat sokan halálra ítélték már évekkel ezelőtt is. És valóban nem jut célba a többségük. Régen sem volt könnyű rábírni a postaláda tulajdonost, hogy ne dobja ki azonnal, hanem legalább fussa át azt a nyomorult levelet. Ugyanezen cél érdekében ma már sokkal kreatívabbnak kell lenni, mint valaha. És bár a kinyitás nélküli kukába dobástól ez a lenti ötlet sem ment meg szeritem, de ha egyszer kinyitották, garantáltan el is fogják olvasni, ami a levélben áll... a célba jutás onnan még mindig más tészta.

9155529-large.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr9511950213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása