Aranyos plakátötlet a Legotól, "Óvakodj az unatkozó gyerekektől" üzenettel. 2013-ból viszont találtunk egy nagyon hasonlót, ráadásul a saját házuk tájáról, ami egy Technic Lego kampányra készült... ettől persze még jó. Nagyon is.
Aranyos plakátötlet a Legotól, "Óvakodj az unatkozó gyerekektől" üzenettel. 2013-ból viszont találtunk egy nagyon hasonlót, ráadásul a saját házuk tájáról, ami egy Technic Lego kampányra készült... ettől persze még jó. Nagyon is.
A város tele van telefonzombikkal. Egy metrón, buszon várakozva, ücsörögve pedig különösen igaz az, hogy mindenki a telefonjába temetkezik. A Buger King felismerte, hogy így bizony nem könnyű hatásos üzenetet eljuttatni a célközönséghez, pedig egyik legnépszerűbb terméküknek, a grill burgernek időről időre szerveznek kampányt. Ezúttal valami olyat gondoltak ki, ami "méltó lehet rá", hogy az metróutasok egy percre legalább átszellemüljenek mobilzombiból, és ...
A The Virginian Pilot tollából ered a mai dátum szerinti legeltaláltabb headline, amely két, témájában egymáshoz közeli cikk fősorának frappáns összekovácsolásából született... neked hogy tetszik?
Látványra abszolút aktuális a helyzet: szétfagyott ház, röpködő mínuszok, az extrém hideg következményeitől rettegő lakosság, szenzáció. Az E-on kampányában azonban egy 1 hónapra bekapcsolva felejtett légkondi okozta a riadalmat Milánóban... a katasztrófavédelmisek, meg a tűzoltósok gyors intézkedése a videóban.
A karácsony a varázslat időszaka kellene, hogy legyen a gyermekeknek, és bizony sokan ilyen-olyan okokból sajnos nem részesülnek belőle. A Honda idén a beteg, az ünnepeket kórházban töltő kicsiket próbálta bevezetni a karácsony csodás, csillogó világába, számukra leírhatatlan élményt nyújtva.
Interaktív citylight? Nem nagy kunszt manapság. Olyannyira, hogy elveszett kutyákkal is láttunk már hasonlót de ilyen extra cukiságfaktor egyikbe se volt beépítve, mint legutóbb. Eldobsz egy képzeletbeli lasztit a képernyőn nyelvet lógató kutyusnak, aki rögtön visszahozza, és most jön a meglepi: a real labdát valóban a kezedbe is gurítja... <3
Az Ikea ügyesen alapozta ötletét a Google keresőkbe beírt kifejezésekre. Jó néhány termékének nevét megváltoztatta, összekapcsolva rendeltetésüket azokkal a párkapcsolati nehézségekkel, amelyekre a legtöbb rákeresés érkezett, mint például az első: "horkol a partnerem". (Az enyém is horkol, csak mondom.) Eszméletlen cuki módszer, amely ráébreszt arra, hogy ha nagyon akarjuk, nincsenek kibékíthetetlen ellentétek. :)
Az Amnesty International megdöbbentő iskolabusszal hívja fel a figyelmet a világ egy nagyon is valós problémájára. Te mit gondolsz az ötletről?
Bocs, az off címért, de ha egyszer igaz.. Mert az Aldi azt gondolta, hogy egy répa lesz a főszereplője karácsonyi spot sorozatának. És az Aldi jól gondolta. És most mindenki a répájáért rajong. Kevin, a répa ugyanis imádnivaló, ha pedig plüssfiguraként beszerzed , jótékonykodsz is.
Kellemes karácsonyi KFC fried chicken illatot kíván az étteremlánc limitált kiadású gyertyájával . Mit nekünk mézeskalács és ünnepi forralt bor, a bevállalósak ehelyett idén csirkeillattal körüllengve bontogatják az ajándékokat.
Az a fránya szúrós szakáll és a pihe-puha női száj... vajon hogy lehet összeegyeztetni a kettőt? A Blistex ajakápolóval, melynek gyógyszertárakba kihelyezett kirakati plakátjához több mint 1500 darab szöget használtak fel...