A Lego ellopta a saját ötletét?
A Lego ellopta a saját ötletét?

Aranyos plakátötlet a Legotól, "Óvakodj az unatkozó gyerekektől" üzenettel. 2013-ból viszont találtunk egy nagyon hasonlót, ráadásul a saját házuk tájáról, ami egy Technic Lego kampányra készült... ettől persze még jó. Nagyon is. 

room1.jpg

room2.jpg

lego_technic_toaster_aotw.jpg

 

Burger King: mobilzombik ellen kampányol
Burger King: mobilzombik ellen kampányol

A város tele van telefonzombikkal. Egy metrón, buszon várakozva, ücsörögve pedig különösen igaz az, hogy mindenki a telefonjába temetkezik. A Buger King felismerte, hogy így bizony nem könnyű hatásos üzenetet eljuttatni a célközönséghez, pedig egyik legnépszerűbb terméküknek, a grill burgernek időről időre szerveznek kampányt. Ezúttal valami olyat gondoltak ki, ami "méltó lehet rá", hogy az metróutasok egy percre legalább átszellemüljenek mobilzombiból, és ...

"Horkol a partnerem" nevű kanapéágy az Ikeától
"Horkol a partnerem" nevű kanapéágy az Ikeától

Az Ikea ügyesen alapozta ötletét a Google keresőkbe beírt kifejezésekre. Jó néhány termékének nevét megváltoztatta, összekapcsolva rendeltetésüket azokkal a párkapcsolati nehézségekkel, amelyekre a legtöbb rákeresés érkezett, mint például az első: "horkol a partnerem". (Az enyém is horkol, csak mondom.) Eszméletlen cuki módszer, amely ráébreszt arra, hogy ha nagyon akarjuk, nincsenek kibékíthetetlen ellentétek. :)

agy.jpg

 

ikea-google-search-product-names-ad-retail-therapy-29-584c26998e082_880_masolata.jpg

ikea-google-search-product-names-ad-retail-therapy-95-584c2718bd8e7_880.jpg

ikea-google-search-product-names-ad-retail-therapy-80-584c26fec3617_880_masolata_1.jpg

 

süti beállítások módosítása