A város tele van telefonzombikkal. Egy metrón, buszon várakozva, ücsörögve pedig különösen igaz az, hogy mindenki a telefonjába temetkezik. A Buger King felismerte, hogy így bizony nem könnyű hatásos üzenetet eljuttatni a célközönséghez, pedig egyik legnépszerűbb terméküknek, a grill burgernek időről időre szerveznek kampányt. Ezúttal valami olyat gondoltak ki, ami "méltó lehet rá", hogy az metróutasok egy percre legalább átszellemüljenek mobilzombiból, és felnézzenek egy jó ötletre.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
cardiobascuralis 6 2017.01.18. 01:22:43
Akkor meg mi értelme a cikknek?