Azért 15 másodpercben kreatívan reklámozni biztosítást úgy, hogy annak a kevéske 15-nek is az utolsó uszkve 5 másodpercében már szinte csak a logó látszik, de te mégis az egyre beszűkülő sztori részre koncentrálsz... nos, nem könnyű, de a Geico reklámembereinek sikerült! Remek sorozatot dobtak össze újfent, a squash című egészen vicces lett, bár a korábbi spotjaik is mindig humorközpontúak voltak. Kár, hogy idehaza még mutatóba sincs hasonló biztosító reklámok esetén... érdemes végignézni valamennyit, van mit tanulni belőle.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.