A Dove, mint ahogy korábban már számtalanszor, ismét a természetes, elérhető szépség, a mindennapi ember szépségének fontosságát hangsúlyozza reklámjában. Ezúttal férfiakat kértek fel, hogy egy hazugságvizsgálóhoz hasonló szerkezet ellenőrzése alatt mondják el, mit gondolnak az eléjük vetített fotókon látható nőkről. A szívdobbanásuk nem hazudhatott: gyorsan kiderült (amin azért nem lepődünk meg, ugye), hogy hiába a legtökéletesebb, legcsábítóbb modell arc, legszebbnek mégiscsak azt látjuk, akit igazán szeretünk...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.