Orrérintős telefonok

Dilemmám két hete: rohadt hideg, a kezemen kesztyű, pénteki vásárlásból haza, még a fülemen is szatyor lóg, és csörög a telefon - fontos hívást vártam reggel óta. Gyorsan, szatyrokat átcsoportosít, egy nyomorúságos ujjat nagy nehezen felszabadít, ám a kesztyűre nem gerjed a mobil kijelző, hiába simogatom a képernyőt, nem tudom felvenni. Basszus, agybaj...

A dolog persze könnyen orvosolható lett volna a szatyrok földre ejtésével, hogy lehúzzam a kesztyűmet, vagy vehettem volna kifejezetten erre a célra feltalált kesztyűt is... De nem, esetemben egy tutibb helyzetmentő ötletre volt szükség. Az orrommal kezdtem simizni a képernyőt, és sikerült, amit nem gondoltam volna, orral felvettem a telót! És akkor ma reggel látom, hogy itt az "orr app" a KPN-től, ami kifejezetten kesztyűs kezű síelőknek készült, hogy az orrukkal is tudjanak fényképet posztolni adott esetben. Arról nem szólnak a források, hogy a hidegben előszeretettel csöpögő orr és a telefon barátok-e, csak mert speciel az én orrom mínuszokban mindig folyik. Nektek hogy tetszik az App? Videó.

156267-01_nosepost_app_v12_1334x750_eng_-c500f2-original-1423663582.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr187180047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása