A 2005-ben alakult Vicomte A. elegáns ruhákat kínál nőknek és férfiaknak. Mivel egy viszonylag friss cég a kereskedelmi piacon elég nehezen rúg labdába, okos megoldásokra van szüksége, hogy feltűnést keltsen: social sztriptíz kampányuk az egyik legalapvetőbb emberi ösztönnel operált: a kíváncsisággal. Kisfilmjükben egy alaposan felöltözött csinos modell vetkőzik... az interaktív erotikus mozit bármelyik pillanatban pikánsabbá tehetjük, ha egy levetni kívánt ruhadarabra kattintunk. A nőci azonnal reagál, és ledobja a textilt. Miközben a néző nyála csorog, és már klikkel is a melltartó vagy a bugyi levételéért, Facebook oldalán automatikusan posztolásra kerül, hogy kattintott. Úgy tűnik, rengeteg júzert hidegen hagyott, hogy minden egyes klikkelésénél, akár 3 percen belül 10x is kiposztolja az FB oldala, hogy csajt vetkőztet, mert a számok igen beszédesek: hihetetlen statisztikákat eredményezett a kampány ugyanis.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
tavolirokon 2013.12.18. 14:31:14
Nekem egyreszt linuxom van, masreszt pont, hogy a jelszavas-belepos oldalak vannak elkulonitve, egymastol is (multifox)
Az az alapveto emberi oszton pedig a fajfenntartas amugy.