Két üzenet, két különböző célcsoportnak, 1 plakáton belül: a kreatív megbízója az ANAR, amely a gyerekbántalmazásra hívja fel a figyelmet. A két eltérő magasságból két különböző üzenet látható, így a felnőttek nem látják a gyerekeknek szóló sorokat, amelyben mielőbbi segítségkérésre hívják fel a kicsik figyelmét. Az ő magasságukban a vizuál is másképpen látszik: míg a felnőttek egy teljesen átlagos gyerekarcot látnak, addig a gyerekek egy bántalmazásból származó sérüléseket viselő kisfiút...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal