Az Opel Ampera az első teljes mértékben elektromos autó, amely minden tekintetben meggyőző. Ettől függetlenül azonban mindig kemény dió elkápráztatni a köztudottan kritikus autós újságírókat is. Eszement agyalás kezdődött hát, milyen etetős ötlettel tudnának remek publicitást szerezni a kocsinak. Az ötletelés meghozta a várva várt eredményt: elektromos hosszabbítókat küldtek ki DM-levél gyanánt a sajtósoknak. Miután a hosszabbítókat áramba dugták és bekapcsolták, jött a felejthetetlen meglepetés: a hosszabbítók beszélni kezdtek. Konkrétan elmondták az üzenetet tokkal, vonóval. A hatás nem maradt el, tucatszámra jelentek meg cikkek az új típusról, és természetesen mind csupa elismerés volt...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Medgar 2012.12.07. 10:09:43
2. A Totalcartól tegnap indultak Bősre egy Nissan Leaffel, lehet találgatni, hogy meddig jutottak.