Nem újdonság, hogy egy vírusfilmben a saját nevedet látod kiírva. Olyat is láttunk már, hogy feltöltesz egy fotót magadról, ami valamilyen módon beépül egy interaktív kisfilm sztorijába. Ennek ellenére mégis izgalmas dolog újra és újra megtapasztalni valami hasonlót. Ezúttal egy olasz harisnyamárka, a Philippe Matignon számára készült egy érdekes megoldás a témában, kb: "légy a jövő modellje" címmel. A kampányhoz készült mikrosite-ra FB oldalon keresztül lehet felmenni, ami először különös, de majd rájössz, hogy miért szükséges. Az elinduló kisfilmben épp modelljét keresi a márka a következő kampányához. Ám sikertelenül, mert nem elég jó a felhozatal. Még szerencse, hogy az elkeseredett divatfotós rábukkan a Te profilodra a Facebookon. A fotós ráklikkel a nevedre, megnézi az adatlapodat, böngészni kezd a profilképeid között, amik láthatóan elnyerik tetszését, majd magazinok címplapjain, óriásplakátokon is megnézheted magad, mint leendő modell... vicces.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.11.29. 15:36:35
Démonmac1 2012.11.29. 16:20:11
ha nincs nem lehet ellopni:)
Ez a Nick 2012.11.29. 16:22:51
Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.11.29. 17:28:20
Szerintem írjatok egy posztot arról is, hogy a fotósok úgy általában ellopják az identitását az embereknek és még pénzt is kérnek érte.