Végre egy műszaki cikk printhirdetés, ahol nem a termék látszik jó nagyban. Olyannyira, hogy a termék le is maradt a képről. És voilá, termék nélkül is értjük, hogy ez egy fagyasztóreklám. És kaptunk egy etetős, igazán kreatív hirdetést. A fagyasztókról köztudott, hogy sok energiát használnak fel, ezáltal hozzájárulnak a globális felmelegedéshez... a jelenlévők persze most is kivételek, így a Bosch fagyasztók is, melyeknek belsejét úgy fotózták a kampányhoz, hogy jéghegyeknek tűnjenek. Így sugallva, hogy bizony ők természetbarátok (mert az ő fagyasztóik nem jegesítenek). És hogy lehet az, hogy a headline-ban sincs semmi tukmáló, hanem csak német lakások koordinátáit látjuk? Micsoda vakmerőség! Úgy látszik, a berlini DDB mert játszani a tűzzel, és jól tették, ezek szerint ügyfél benyelte. És jól tette.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
tapas 2012.11.08. 20:38:38
Első blikkre azt hittem, pont a fordítottját mondja: a mi fagyasztónkban nem képződik jéghegy, takarékosabb, így több igazi jéghegy megmarad stb stb.
csücsköm 2012.11.08. 21:56:56
Shopping 2012.11.08. 22:00:17
A fagyasztóban HIDEG van.
Ha jég van, növeli a gép fogyasztását-tehát rossz.
Le kell olvasztani.
Rossz reklám( szép képek)...
TH 2012.11.08. 23:03:05
danesdzsu2 2012.11.08. 23:32:59
Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2012.11.09. 08:00:13
Gorbacsov homlokán a májfolt 2012.11.09. 08:05:53
:-D
Szelid sunmalac 2012.11.09. 09:34:22
bnyuszi 2012.11.09. 10:00:16
A képekről meg annyit, hogy egyszer én is láttam egy olyan fagyasztót, ami annyira be volt fagyva, hogy csak 1-2 centi rés volt benne. Fél napig küzdöttünk, hogy kiszabadítsuk belőle a fagyott árut.
Nekem sem kellene a reklám ilyen!
ompoly 2012.11.09. 10:18:09
kb egy hónapja cseréltem le a hűtőmet, mert nem zárt a mélyhűtő ajtaja és ilyen ijesztő tömbök képződtek benne.
ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2012.11.09. 10:59:25
ompoly 2012.11.09. 11:25:49
fda 2012.11.09. 11:46:24
Hiszen az olaj szép színes, amikor szétterül a harmatos füvön.
Béza Dániel 2012.11.09. 12:00:06
Úgyhogy akármilyem jó reklámot is csinál a bosch, nálam már fekete listán van.
Látványra szép ez a reklám, meg ötletes, de ezzel nem hiszem hogy meg lehet fogni a vevőket. A hűtő jegesedés már rég nem probléma, csak ha rossz valami, mint előttem is írták. Ha cinikus akarnék lenni, lehet hogy azt akarja sugallni a bosch ezzel a kampánnyal, hogy végre megtanult olyan hűtőt csinálni, amit más már 15 éve tud :).