A legszebb fagyasztóhirdetés ever

Végre egy műszaki cikk printhirdetés, ahol nem a termék látszik jó nagyban. Olyannyira, hogy a termék le is maradt a képről. És voilá, termék nélkül is értjük, hogy ez egy fagyasztóreklám. És kaptunk egy etetős, igazán kreatív hirdetést. A fagyasztókról köztudott, hogy sok energiát használnak fel, ezáltal hozzájárulnak a globális felmelegedéshez... a jelenlévők persze most is kivételek, így a Bosch fagyasztók is, melyeknek belsejét úgy fotózták a kampányhoz, hogy jéghegyeknek tűnjenek. Így sugallva, hogy bizony ők természetbarátok (mert az ő fagyasztóik nem jegesítenek). És hogy lehet az, hogy a headline-ban sincs semmi tukmáló, hanem csak német lakások koordinátáit látjuk? Micsoda vakmerőség! Úgy látszik, a berlini DDB mert játszani a tűzzel, és jól tették, ezek szerint ügyfél benyelte. És jól tette.

Bosch_Print_9bcEequA_high.jpg

Bosch_Print_971Eequx_high.jpg

Bosch_Print_499Eequy_high.jpgBosch_Print_61bEequz_high.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr704897023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tapas 2012.11.08. 20:38:38

Én nem akarok jéghegyeket a fagyasztómba.
Első blikkre azt hittem, pont a fordítottját mondja: a mi fagyasztónkban nem képződik jéghegy, takarékosabb, így több igazi jéghegy megmarad stb stb.

csücsköm 2012.11.08. 21:56:56

Baromira nem örülnék, ha ekkora jégtömbök lennének a fagyasztómban, mert az azt jelenti, hogy le kell olvasztani + ajtószigetelés csere, mert rosszul zár, és semennyire nem környezetbarát. Gondolom, ezért nincs a képeken termék, nehogy azzal legyen azonosítva a márka.

Shopping 2012.11.08. 22:00:17

A fagyasztóban nincs jég. ( a jobbakban )
A fagyasztóban HIDEG van.

Ha jég van, növeli a gép fogyasztását-tehát rossz.
Le kell olvasztani.

Rossz reklám( szép képek)...

TH 2012.11.08. 23:03:05

Egyetértek az előttem szólókkal, nekem is ez volt az első gondolatom, hogy "na, ilyen fagyasztó nekem nem kéne"...

danesdzsu2 2012.11.08. 23:32:59

Szép példája annak, hogy marketingesre már a termék reklámozását sem szabad bízni:D

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2012.11.09. 08:00:13

Tényleg gyönyörű képek, de legalább annyit ráírhattak volna, hogy a képek a konkurens terméket ábrázolják. Vagy, hogy »na, nálunk ilyet nem lát«. Gyakorlatilag azonnal a fagyasztóleolvasztás jutott eszembe a masszív jégdarabokkal vívott reménytelen harccal.

Gorbacsov homlokán a májfolt 2012.11.09. 08:05:53

Az első kép alapján azt hittem, hogy a lázadók bázisa belülről, a jeges Hoth-bolygón.

:-D

Szelid sunmalac 2012.11.09. 09:34:22

Szerintem minden normalis embernek az jut eszebe, hogy na ILYET nem akar venni. Tenyleg "jo" reklam...

bnyuszi 2012.11.09. 10:00:16

Csak nálam probléma az, hogy fekete alapon fekete betűk jelennek meg, és csak mindent kijelölve tudom elolvasni a posztot és a hozzászólásokat?

A képekről meg annyit, hogy egyszer én is láttam egy olyan fagyasztót, ami annyira be volt fagyva, hogy csak 1-2 centi rés volt benne. Fél napig küzdöttünk, hogy kiszabadítsuk belőle a fagyott árut.

Nekem sem kellene a reklám ilyen!

ompoly 2012.11.09. 10:18:09

esztétikailag ok, reklám szempontból totális kudarc. nem értem a megrendelőt, hogyan fogadhatta el.
kb egy hónapja cseréltem le a hűtőmet, mert nem zárt a mélyhűtő ajtaja és ilyen ijesztő tömbök képződtek benne.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2012.11.09. 10:59:25

Úgy látszik, félreértette mindenki, így kiegészítettem egy félmondattal. Természetesen pont az volt a reklám lényege, hogy a Bosch fagyasztók (a printekben láthatókkal ellentétben) NEM jegesednek. Ez egy többelemes teaser-kampány volt, ha megnézitek, még logó sincs a képeken, ez csak a felütés. A megoldás - ahol már látszik a termék is - kifejti, hogy a Bosch fagyasztók jegesedés-gátló technológiája kíméli a környezetet...

ompoly 2012.11.09. 11:25:49

javagyúgy! köszi a plusz infót.

fda 2012.11.09. 11:46:24

Autót meg csöpögő olajjal kellene reklámozni.

Hiszen az olaj szép színes, amikor szétterül a harmatos füvön.

Béza Dániel 2012.11.09. 12:00:06

A bosch inkább a fejlesztére költené a pénzt a reklám helyett, mert a neve már megvan, elismert, de a hűtői minőségével szép lassan lejáratja magát. Két éve vettünk egy bosch side-by-side hűtőt (a létező legrosszabb elrendezés, de ez mondjuk nem a bosch hibája), bedőlve a nagy névnek. 1 év alatt négyszer kellett szerelőt hívni, mert nem hűtött. Mikor szétszedték, borzalmasan gagyi alkatrészek kerültek elő, papírvékony fröccsöntött műanyagok, a szerelő alig merte megfogni, el ne törjön valamelyik, és az egész konstrukció idióta... Végül ki kellett cserélni a vezérlő elektronikát(!) is, ami akkora volt mint egy számítógép alaplap... vicc az egész.

Úgyhogy akármilyem jó reklámot is csinál a bosch, nálam már fekete listán van.

Látványra szép ez a reklám, meg ötletes, de ezzel nem hiszem hogy meg lehet fogni a vevőket. A hűtő jegesedés már rég nem probléma, csak ha rossz valami, mint előttem is írták. Ha cinikus akarnék lenni, lehet hogy azt akarja sugallni a bosch ezzel a kampánnyal, hogy végre megtanult olyan hűtőt csinálni, amit más már 15 éve tud :).
süti beállítások módosítása