Szeretnél betekinteni egy ügynökség munkájába? Eddig is megtehetted, több ügynökség is hosszabb-rövidebb időre kamerát szerelt az irodába demonstrálandó, hogy nagyon-nagyon dolgoznak. A szlovák ZARAGUZA Digital azonban még tudott újat mutatni, amikor egy ügyes trükkel közösségi oldaluk legszembetűnőbb pontjára illesztették be a kamera képét. Okfejtésükben arra hivatkoznak, hogy a Facebook borítókép abban az esetben növeli a felhasználói élményt, ha éppen olyan egyedi, mint ők maguk. Hát ők megmutatják milyenek, mégpedig élőben.
A történet itt érne véget, de a hírt felkapta a Digital Buzz és azon keresztül az internetes kommunikációval foglalkozó ipar, a cég honlapján pedig pörög a látogatásszámláló. Szép volt lányok, fiúk!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.