Trendi vekkerek

Ha már Trend:vekker, akkor most foglalkozzunk kicsit trendi vekkerekkel is. A szilikon karórák virágzásának éveit írjuk, szinte nem létezik olyan fiataloknak szóló márka, amely ne hozott volna ki ebből az egyébként nagyon könnyen kezelhető és olcsó anyagból ketyegőt.





Az elsők között a Too Late márka robbant be kishazánkba is, a márka alkotója
egyébként egy Ale Fogazzi nevű olasz vállalkozó. A Too Late, na meg sorban
a többiek elsősorban a fiatal célközönséget szólítják meg a harsány, leggyakrabban neon színekkel - feltűnő, egyedi de stílusos megjelenést kölcsönözve kedves viselőjének.
De szép mondat volt ez.


A szilikon órák kínálata folyamatosan bővül, a fejlesztők gyakorlatilag összeköltöztek a piackutatókkal, hogy mindig az utolsó divatnak megfelelő darabok kerülhessenek
az üzletek polcaira.
 


A szilikon lázzal párhuzamosan jelent meg az a bizonyos "mágneses szilikon mizéria" is, amivel kapcsolatban állították, hogy a viselésével jobban érezzük magunkat és lendületesebbek, fáradhatatlanok leszünk. A bullshitet világsztárok is megkajálták (nyilván nekem is volt ilyenem), és sorra készültek a paparazzo fotók a témában. A karravalók aztán végül a kukában kötöttek ki, amikor kiderült, hogy az egész kamu… na de ezt csak úgy zárójelben.

Na szóval a szilikon órák izgalmasak, frissek, relatíve olcsók és állítólag menő, ha mindenféle színből egy egész alkarra valót gyűjtünk össze belőlük.  Na és viccesek is, itt például egy szép Too Late film a Youtube-ról. Én tetszikelem.
 



 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr954573509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása