Lapszemle: az elmúlt hét sztorijai

Még mielőtt belevágnánk a hétfőbe, összeszedtük az elmúlt egy hét legfontosabb, legérdekesebb, vagy szimplán legjobb sztorijait. Jó olvasgatást!

 

Első sztorink az ember, aki furcsa kísérletre vállalkozott: Tom Lamont, a Guardian újságírója csak olyan kaját vett magához, amit a tévében is reklámoztak. Az eredmény meglepő volt, bár abban nem, hogy répát és almát senki sem reklámoz.

 

Az elmúlt napokban mindenki folyamatosan kapta a leveleket: a Google megváltoztatta adatkezelési szabályzatát. De pontosan mi történt, és mit jelent ez marketing-szempontból? Ezt elemzi a Clickz cikke. És ha már adatvédelem: a New Scientist elfogott egy levelet az FBI szándékairól - nem meglepő módon mindent meg akarnak figyelni, ami közösségi média. Surprise!

 

Könnyedebb vizek felé evezve: a Mashable nagyon jó összeállítása arról, hogy a sikerkönyvből megfilmesített, következő Twilight-ként (gy.k.: óriási tiniőrületként) emlegetett Hunger Games (Az éhezők viadala) című film beharangozása óriási erőkkel folyik. Hogyan lehet felépíteni egy akkora mértékű buzzt, hogy lenyomja a csillivilli vámpírokat? 

 

Végezetül mégegy összefoglalás: mi lesz a televízióval? Vajon az Apple ezt is forradalmasítja majd? A PSFK elemez, bónuszként pedig itt egy Mashable-írás arról, hogy milyen távirányítót védetett le tavaly az Apple - meglepetés, ÉRINTŐKÉPERNYŐS!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr943874786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása