Még mielőtt belevágnánk a hétfőbe, összeszedtük az elmúlt egy hét legfontosabb, legérdekesebb, vagy szimplán legjobb sztorijait. Jó olvasgatást!
Első sztorink az ember, aki furcsa kísérletre vállalkozott: Tom Lamont, a Guardian újságírója csak olyan kaját vett magához, amit a tévében is reklámoztak. Az eredmény meglepő volt, bár abban nem, hogy répát és almát senki sem reklámoz.
Az elmúlt napokban mindenki folyamatosan kapta a leveleket: a Google megváltoztatta adatkezelési szabályzatát. De pontosan mi történt, és mit jelent ez marketing-szempontból? Ezt elemzi a Clickz cikke. És ha már adatvédelem: a New Scientist elfogott egy levelet az FBI szándékairól - nem meglepő módon mindent meg akarnak figyelni, ami közösségi média. Surprise!
Könnyedebb vizek felé evezve: a Mashable nagyon jó összeállítása arról, hogy a sikerkönyvből megfilmesített, következő Twilight-ként (gy.k.: óriási tiniőrületként) emlegetett Hunger Games (Az éhezők viadala) című film beharangozása óriási erőkkel folyik. Hogyan lehet felépíteni egy akkora mértékű buzzt, hogy lenyomja a csillivilli vámpírokat?
Végezetül mégegy összefoglalás: mi lesz a televízióval? Vajon az Apple ezt is forradalmasítja majd? A PSFK elemez, bónuszként pedig itt egy Mashable-írás arról, hogy milyen távirányítót védetett le tavaly az Apple - meglepetés, ÉRINTŐKÉPERNYŐS!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.