Bevezetés a szarreklám-készítés titkaiba

Tízéves kisgyerek James Bond-ruhába öltöztetve, helikopterré Photoshoppolt autó, pizzát áruló bádogember, villógó gagyi feliratok - Todd Bieber rendező éveken keresztül a reklámvilág legrettenetesebb, legalacsonyabb költségvetésű és legcikibb kisfilmjeit készítette Pennsylvaniában. Szerencsére ahelyett, hogy csöndben élvezné a megkeresett milliókat (haha), színpadra állt és személyesen mesél el mindent, amit átélt.

A Commercial Interaction nem is színdarab, inkább egyfajta színpadi show - Bieber standup-szerűen mesél „szégyenteljes” életéről, valamint megmutatja a reklámok készítésének kulisszatitkait, a vágatlan felvételeket, a bénázásokat, egyszóval szakmailag és szórakozás szempontjából is érdekes az előadás. Elbírnánk valami ilyesmit itthon is, addig meg aki arra felé jár, az a new york-i UCB Theatre-ben vehet jegyet.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr123874792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

privateer 2012.01.28. 08:21:28

Ez most egy semmitmondó cikk. Arra jó hogy a helyet foglalja. Kár hogy nem lehet eltüzelni.
süti beállítások módosítása