Tízéves kisgyerek James Bond-ruhába öltöztetve, helikopterré Photoshoppolt autó, pizzát áruló bádogember, villógó gagyi feliratok - Todd Bieber rendező éveken keresztül a reklámvilág legrettenetesebb, legalacsonyabb költségvetésű és legcikibb kisfilmjeit készítette Pennsylvaniában. Szerencsére ahelyett, hogy csöndben élvezné a megkeresett milliókat (haha), színpadra állt és személyesen mesél el mindent, amit átélt.
A Commercial Interaction nem is színdarab, inkább egyfajta színpadi show - Bieber standup-szerűen mesél „szégyenteljes” életéről, valamint megmutatja a reklámok készítésének kulisszatitkait, a vágatlan felvételeket, a bénázásokat, egyszóval szakmailag és szórakozás szempontjából is érdekes az előadás. Elbírnánk valami ilyesmit itthon is, addig meg aki arra felé jár, az a new york-i UCB Theatre-ben vehet jegyet.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.