Az új Bogár prezentálásához a Volkswagen Kanada igen szép és ambiciózus vállalkozásba fogott: egy külön app segítségével a felhasználók az utcán állva élvezhetik, ahogy szó szerint megelevenednek a Bogár-plakátok.
A kampány a helyi Times Square, a torontói Dundas Square plakáttengerében található, valamint torontói és vancouveri megállókban. A VW célja az volt az ugrálós, hiperaktív kampánnyal, hogy a Bogár előző, nőies változatától elszakadva megmutassák, a kicsi kocsi újra száguld.
Az egészhez sajnos nem tartozik tv-szpot, de az alábbi videóban láthatjuk az autót és a táblákat is működés közben. A kampány egyébként a Red Urban ügynökség munkáját dicséri.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
AmbientKitchen · http://www.szabiszakalla.com 2011.10.26. 11:39:34
Olcsó közterületi megoldás, csak a grafikust kell megfizetni hozzá:)