Egyre népszerűbbek lehetnek a buszmegállók, mert míg Budapesten csak a dohányzást tiltották meg, máshol hangulatos ambientek és interaktív játékok könnyítik meg a tömegközlekedésre várók dolgát.
Mai adagunk a Vitaminwater jóvoltálból jött létre, amely feltöltő tulajdonságait szó szerint kommunikálva USB-s töltőkkel ellátott plakátokat helyezett ki New York, Los Angeles, Chicago és Boston utcáira. A kampány az ügyfelet frissen meghódított Crispin Porter + Bogusky ötletéből született, és nem ez az első: a Samsung már évek óta üzemeltet töltőállomásokat a reptereken, buszmegállóban is láttunk már sok ügyes ambientet.
De az ötlet jó, szeretjük, csak itthon biztosan sorbanállás lenne érte. Meg ugye itt annyi busz van, hogy fel se töltődne rendesen a cucc, máris utazhatnánk.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.