A közösségi-láz, úgy látszik, a kólaautomatákat sem kerülheti el, a Pepsi és a Coca Cola is ilyen irányba nyitott az elmúlt hetekben.
A két óriás közül a PepsiCo választotta a bonyolultabb utat: high-tech automatái „interaktív érintőképernyőkkel” (van nem interaktív érintőképernyő?) lettek felszerelve. A készülékek segítségével nem csak többet tudhatunk meg az általunk választott italokról, de videóüzenettel kiegészítve küldhetünk egy félliteres üdítőt barátunknak, ismerősünknek, bárkinek. Ideális születésnapi ajándék lehet, már csak az hiányzik, hogy az ajándékot megkapó szerencsés közelében is legyen egy a szuperautomaták közül. Némi bullshittel átitatott videó alant, mentségére szolgáljon, hogy nem imagevideó, hanem voltaképpen egy vizuális használati utasítás az automatákhoz.
Az Ogilvy Argentina által kitalált Coca Cola barátsággép a közösségi lét kevésbé technológiai oldalát mutatja meg: a barátság napjára időzített akció lényege, hogy az automata gombját csak együttműködéssel érheti el a vásárló, aki viszont így két üdítőt kap egy áráért. Bár mindkét alapötlet jó, a Coca Cola verziója kicsit emberközelibb, videó-alapanyagnak is sokkal megfelelőbb.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
hatR 2011.05.02. 20:43:15
penelope garcia 2011.05.03. 00:39:46
Aki engem megtart a nyakában, annak életre-halálra barátja leszek. :P