Az elmúlt napokban több lapban is komoly vitát robbantottak ki olyan írások, amelyek a Facebook lehetőségeivel kapcsolatban kissé szkeptikusnak tűntek.
Az AdAge-en egy nemzetközi pr-ügynökségi vezető a márkák elkallódásáról ír a Facebook Sponsored Story-k kapcsán, a ReadWriteWeb vendégszerzője pedig egy tanulságos worst practice listát állított össze arról, ami szerinte biztosan nem működik a Facebook-on. Mindkét helyen a szép számmal érkezett kommenteket is érdemes végigolvasni.
A tartalom-marketing geológiája című, kifejezetten gondolatébresztő cikkében a Clickz szerzője a blogokat a vulkánokhoz hasonlítja és az analógiát következetesen végiggondolva tesz javaslatot kirobbanóan sikeres közösségi média-stratégia kialakítására.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.