Mit kezdjünk a Facebookkal?

Az elmúlt napokban több lapban is komoly vitát robbantottak ki olyan írások, amelyek a Facebook lehetőségeivel kapcsolatban kissé szkeptikusnak tűntek.

Az AdAge-en egy nemzetközi pr-ügynökségi vezető a márkák elkallódásáról ír a Facebook Sponsored Story-k kapcsán, a ReadWriteWeb vendégszerzője pedig egy tanulságos worst practice listát állított össze arról, ami szerinte biztosan nem működik a Facebook-on. Mindkét helyen a szép számmal érkezett kommenteket is érdemes végigolvasni.

 

A tartalom-marketing geológiája című, kifejezetten gondolatébresztő cikkében a Clickz szerzője a blogokat a vulkánokhoz hasonlítja és az analógiát következetesen végiggondolva tesz javaslatot kirobbanóan sikeres közösségi média-stratégia kialakítására.

 

A Mashable HOW TO-sorozatában az Altimeter frissen elkészült kutatására támaszkodva a közösségi média büdzsé egyedileg testre szabható optimalizálására tesz megfontolásra érdemes javaslatokat.
 
 
Jó olvasást!
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr712685598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása