Az USA legnagyobb cégeinek infót szállító Viralheat elemzőcég új szolgáltatással jelentkezett: a Human Intent névre keresztelt funkció a közösségi oldalakat figyeli, és riaszt, valahányszor úgy néz ki, hogy a felhasználók vásárolni akarnak. Az algoritmus elemzi a használt nyelvezetet, tudja, mikor panaszkodunk meglévő dolgainkra, vagy éppen mikor magasztaljuk azokat az egekig. Ha azt látja, hogy elégedetlenek vagyunk, kikövetkezteti a vásárlói szándékot, a hirdetők pedig egyszerű keresőszavakkal rátalálhatnak emberünkre. A szolgáltatás eladói oldalról is felhasználóbarát, többféle formátumban is nézegethetjük a statisztikák elemzéseit. Alant a demóvideó.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.