Reklámmentes Times Square

Ismét feltűnt a reklámmal kapcsolatosan Morgan Spurlock neve: a rendező most épp egy online képalkotókkal foglalkozó céggel társult, hogy reklámmentessé tegye a New York-i Times Square-t. A Barbarian Group „No Ad: New York” névre keresztelt alkalmazásában a turisták kedvenc célpontját, megannyi óriásplakát otthonát csupaszíthatjuk le, egy képszerkesztő segítségével. A 360 fokos panorámakép bármelyik szeletét módosíthatjuk, aztán visszatölthetjük, így remélhetőleg pár hét alatt elkészül a Times Square reklámmentes látképe.

Hogy a Super Size Me rendezője miért találta ki az egészet? Állítása szerint akkor jutott eszébe az ötlet, amikor megtudta: São Paulóban már 2007 óta betiltották a kültéri plakátoka mert vizuális szennyezésnek minősülnek. A Spurlock kezdeményezéséről szóló hír mindenesetre már terjed, és, bár hosszas keresgélés után sem tudtunk semmilyen kapcsolatot találni Spurlock új filmje és az alkalmazást biztosító cég között, nem lepődnénk meg, ha az egész csak a filmhez kapcsolódó hypegenerálás része lenne. Ügyes.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr32685396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása