A világ legragadósabb reklámja

Az elmúlt évek válságos időszaka sok nagy márkát radikális büdzsécsökkentésre kényszerített – főleg a marketingkommunikáció terén. Voltak, akik szép csöndben átvészelték az elmúlt két évet, és akadtak olyanok is, akik új utakon próbálták megszólítani a fogyasztóikat. De vajon mit csináltak azok a kisebb márkák, akiknek amúgy is kevés pénzük volt a reklámokra? Például egy Cannes-i díjas reklámot.

 
Ilyen a német – ragasztókat és egyéb kiegészítőket – forgalmazó UHU is, akinek tavalyi kampánya bronz díjat kapott a nemes reklámversenyen a média kategóriában. Az UHU három másik márkával társult egy televíziós reklámblokkban, hogy a költségcsökkentés mellett így tegyék még emlékezetesebbé a termék fő USP-jét, a lenyűgöző ragadó-hatást. Nem lőjük le a poént, nézzétek meg a videót! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr292685380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása